Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

ponedjeljak, 09.03.2009.

BILD.de o Billovom novom look-u...

Hmmm...xD

Bild.de

Pišu o novom Billovom look-u
Napisali su i to da se on pretvara u žensko (...hmm...)
I da voli stvari koje su zapravo namjenjene ženama...xD
Za dokaz kao uzimaju Billovu kožnu torbu i parfem u njoj....

Bill: "Kupio sam ovu torbu prije par godina u SecondHand Shop-u!" (emm...oke...xD)

Bushido i Bill

Photobucket

"Izgleda kao da se Bushidu sviđa novi Billov look!" (*to su oni napisali...xD)

*jooojjj... jooojjj...=((((
...mislim da su ipak malo preuveličali ovo što su napisali da voli 'ženskaste' stvari.... zato jer svi znamo da se on tak ne oblači od 7.3., nego već jako dugo...
Ali opet...ali...xD
Sad je počeo ipak 'malo' pretjjerivati... svaki put kad ga vidimo sve više i višee... do kud ovo ide??
Ova izjava za torbu.... OMG... to je onak.. jadnoo...lol...
Znam ja da on ima svoj neki poseban stil... ali ruku na srce, pretjeruje...
Parfem u torbi ima... možda ima i šminu... pa dajte si zamislite Toma s tim??
nemoguće...xD
aali dobroo... sve je oke dok znamo da se zanima za spol za koji nam govori da se zanima...xD
u suprotnom će se moja Sara jako razočarati....roflrofl


TOKIO HOTEL'S BRAND NEW HOMEPAGE
WILL BE AVAILABLE SOON...

Photobucket

uuu... jedva čekaaaam...
a meni se dogodilo sljedeće...
sad svaki čas idem provjeravati kad će se otvoriti..xD
I sad sam išla.a...aaaaaaaaa...xD
i nije mi se pojavilo ovo gore.. ta slika, nego mi se otvorila baš stranicaa...
i kliknula sma dolje na 'TERMINE' i nije se ništa htijelo pokazati i onda me je izbacilo iz toga i pokazalo mi ovu početnu stranicu...
ajmeee...
kaj ak sad stavljajuu tooo???
OMG...
aaawwwww....
ali oke.. nemojte se previše nadati.... tak smo se i prošli put nadali i nije bilo ništa... =((
crycrynonotuzantuzan
Alii dolje piše... aajmee.. pa ja sam to tek sad skužila...lol...
ono se treba registrirati na toj početnoj stranici za vijesti o novom singlu, ako ih želimo dobivati na mail...aaaa...
možda nešto vezano uz to pripremaju...
i daa... kaj mislite... kakve će biti slike?? ako će biti neki novi dizajn... neće biti stare slike.. možda neke s nekog novog photo shootinga...uuu... jedva čekaaam... sveee...aaaa...lol...=)))

aaaaaaaaaaa....
vijest do vijesti...
NOVOO... aaaa... to sam upravo sad vidjelaa.... OMG...

Prema CherryThree Records-u...

Photobucket

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....
NOVI ALBUM JE GOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OMG..... aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... =))))))))))))...
ova isto nadam se nije neka lažna informacijaaaa....aaaaaaaa....
oke...aaaaaaaaaaaaaaaaaaa....dosta...lol...
=)))
ajme kako sam sada sretnaaaa...awww...=))))
yesyesyesyesyessretansretansretansretansretan


Bill o Jumbie-u... <3<3



uuu....xD Bill.... naughtynaughtyfinofino

Photobucket


*imate neka nova glasanja sa strane.. pa nemojte zaboraviti na to..=))

pusaa swimaaa
mwa mwa
<3

- 20:23 - Komentari (7) - Isprintaj - #