Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

utorak, 24.02.2009.

Ma sve i svašta..

Ready, Set, Go! - Ohio State University!
UCA Cheerleading National Championship





Echo 2009 (copy:News Blog)

Tokio Hotel nije bio prisutan na Echo Awards 2009!

Ali na početku dodjele, voditelj je spomenio band, zastao, i čekao reakciju publike ili vrisak!

Ništa!

Hladna atmosfera!

To je vrlo iznenađujuče za grupu koja je učinila mnogo za Njemačku, i propelirala puno drugih Njemačkih izvođača koji sada surfaju na fenomenu!

Članci o Cinema Bizarre koji će održati dva koncerta u Americi u Ožujku, naslovljeni su: "Pazite Tokio Hotel, Cinema Bizarre stiže."
"Čuvajte se Tokio Hotel, Cinema Bizarre su stigli!"

Moramo predati Cezaru ono što je Cezarovo! (izreka koja na engleskom znači da se treba odati poštovanje onome koji to zaslužuje za ono što je zaslužio)

Uspjeh Njemačkih bandova (misli na trenutno popularne) je proizašao od Tokio Hotel-a i fanovi to znaju!

Profesionalci u glazbenoj industriji bi barem trebali to priznati iz poštovanja prema bandu!



*joj... da.. trebali bi ih definitivno više poštovati.... nisu trebali vrištati.... ali ruke im nebi otpale da su zapljeskali...
Tokio Hotel je bio prvi njemački bend koji se probio u Europu, a sad svi idu za njima, ali ju nitko naravno još nije osvojio kao Tokio Hotel...
Za LaFee se zna u Europi, istina... ali pred koliko je ona ljudi u Francuskoj nastupala?? Na Vivi sam gledala onaj neki konc od nje u Francuskoj di je bilo oko 1000-2000 fanova.... a Tokio Hotel je u Parizu nastupao pred pola MILIJUNA ljudi.... znatna razlika (*da ne bi mislili da imam nekaj protiv LaFee... nemam... dapače...)... emm.... a sad Cinema Bizarre....haha...
CB koji nema neke nove pjesme od one 'Forever or never'... ja mislim.... 3 pjesme su izdali u dva mjeseca, a poslije ništa...
Oni misle sad biti uspješni u Americi... ja im želim svu sreću.... ali.... sumnjam da je tako nešto moguće... Tokio Hotel je odmah u startu osvojio Comet... i time osvojio Njemačku... CB... sjećam se jako dobro Cometa 2008... a tko nebi...xD ... TH je trijumfirao... =))...
4 Cometa u jednom večeri.... sada ih imaju 9... najviše u povijesti Cometa... a CB je tu večer bio prvi put nominiran za Comet u kategoriji 'Newcomer'... jesu li dobili nagradu?? ne... nisu... a i da jesu i da su zatim bili nominirani za Super Comet.... sigurna sam.... 10000 % da ne bi pobijedili jer su imali u konkurenciji nekoga koga nitko ne želi imati u konkurenciji... TOKIO HOTEL...
I sjećam se onoga kada je Oli otišao do njih.... isto na Cometu... jedva se probio do njih....xD Meni ih je stvarno bilo žao... tamo su sjedili u onom kutu... i kao da nikog nije bilo briga za njih.... i još su svi vikali 'buuuu' kad ih je Oli ispitivao nekaj.... baš bezobrazno.... ali opraštam to... zato jer su to bili TH fanovi....xD
Dalje... prije Amerike TH nam je osvojio još 4 Cometa... a zatim još puno puno drugih nagrada uključujući i onu 'Inter Act' na Europe Music Awards gdje je, vidi čuda, TH opet prvi njemački bend koji je bio uopće nominiran za EMA... a onda i osvojio to... da ne pričam za VMA ili Latin Music Awards... ja si CB tamo iskreno ne mogu zamisliti... nekak mi se ne uklapaju u to sve.. nezz...xD
Mislim da će još neko vrijeme Tokio Hotel biti jedini njemački bend koji je osvojio EMA, VMA i Latin Music Awards...
Njemačka ima vrlo dobre glazbenike, ali ruku na srce, drugi Tokio Hotel se još nije pojavio... =))


Molim vas da pogledate ovo....
Malo se iz bližeg vide tom i Bill, ali je sve to jako loša kvaliteta...
Ja, po ovome kaj vidim, stvarno ne vjerujem da su to Tom i Bill... po meni nema šanse... ne znam...
Stvarno sam zbunjena...
nut




I nije mi jasno zakaj nigdje nema datuma... kad je slikana ta slika.... ja to ne mogu nigdje nać...
Zato jer... možda se sjećate one slike od prije...


ovo je slikano ispred studija...

Photobucket
Photobucket

...
te vijesti su došle 17.1....
a od toga je prošlo sad malo više od mjesec dana... i sad se tek objavio ovaj članak i slika..
ne znam... ja stvarno ne vjerujem u sve to...xD
Na onoj slici su mi ružni...lol...
stvarno... Tom izgleda kao da ima gljivu na glavi... i većina je to već rekla...xD
Izgleda kao da ima crne oči.. kao i Bill... Billu je lice nekak čudno, ima skroz drugačije crte lica...
I kad bolje pogledam... kad približim sliku, Tomov nos izgleda jako veliko.. ko od neke vještice iz crtića....xD
Tom inače ne nosi tak kratku majicu.... ova je nekak prekratka....
Istina je jedino da stoje kak i inače stoje.... ali to je tak napravljeno...xD
ali... ja tome ne vjerujem...
Ne mogu... =))



Georg i Gustav dolaze u studio...isto 19.2.




Upravo sam našla još jedan video di Tom navodno plače... cry
mali moj..... tuzan... ili je možda samo tužan tu... joojj... šmrc...no




BZ Kulturpreis Awards 23.01.2007. ('Rock')




Tom Kaulitz (Fly on the wall)




pozz
wavemahwavemah

- 11:52 - Komentari (31) - Isprintaj - #