Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

nedjelja, 22.02.2009.

Napoookoon...=))

evo me NAPOKON natrag....xD
sorite kaj vam nisma pisala... bila sma bolesna...
još uvijek sam, ali mi je sad bolje...
prekjučer sam upalila komp i probala napisati post ali nisam ništa vidjela sve mi je bilo mutno...=((
ali evo me... xD
sad ću vam ja nadoknaditi to... makar nema ništa previše novosti nažalost...no


Forgotten Children na jednom plesnom show-u u Španjolskoj

Álex Gutierrez, profesionalni plesač je napravio koreografiju siromašnu i nezbrinutu djecu na pjesmu 'Forgotten Children' od TH-a u plesnom show-u “Fama ˇA Bailar!” (Španjolska)




Tom i Bill imaju nove aute?????strong>

Photobucket

Ja stvarno ne znam dal su ovo Tom i Bill... jako mi čudno izgledaju..
Mislim da nisu.... al ništa nećemo znat 100% dok nam oni to ne potvrde...



Bill pjevaa...

PhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucket
Photobucket


Tom & Bill... yo xD... Gangsta bro'z

Photobucket


NAJPOPULARNIJI NASTUPI U PORTUGALU

1. Tokio Hotel
2. Panic At The Disco
3. 30 Seconds to Mars
4. Paramore
5. Simple Plan
6. Jonas Brothers
7. Fall Out Boy
8. Porcupine Tree
9. My Chemical Romance
10. Britney Spears


to je sve...
pozz...

- 15:27 - Komentari (23) - Isprintaj - #