Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

utorak, 17.02.2009.

20 000 posjeta.... waaaa...

Hvala Vam!!! Nisam ni skužila do sad... stvarno vam hvala kaj posjećujete moj blog!!! sretansretanyesyes

Jedna animacijaa... =))
'Bill' kissing a girl... LoL

Photobucket



*...na ovom videu se vidi da ovaj dečko nije baš jako sličan Billu... ali na animaciji su jako slični...xD


Poruka od menađmenta....aaaaa...xD

"Ostalo je još malo vremena do sljedećeg slučaja. Mogu zamisliti da fanovima nije baš lako. Sve što sada možemo reći je da su i Tom i Bill i Gustav i Georg u izvrsnoj formi - nijedan od njih nema nikakvih zdravstvenih problema! Trenutno pripremaju pjesme i sve vezano za novi singl i album. Strpite se još koji trenutak i onda ćete dobiti puno novih videa!!!"


RTL 13.02.2009. Die Ultimate Chart Show "Made in Germany": Tokio Hotel




Slike - Bill =))
btw. posebno obratite pozornost na drugu sliku... šta primjećujete? (Sara je znatiželjna...xD)

Photobucket

Photobucket


TOM i BILL - muzička braća!

PhotobucketPhotobucket

Bill i Tom se bave glazbom od svoje 9-e godine. Od tada se žive za glazbu i bend, koji su oni napravili, a sada je to jedan od najpopularnijih bendova na svijetu! Odrastali su bez oca, ali su zato imali ljubav svog očuha. Kaulitz blizanci su jako sretni što imaju jedan drugoga.

"Ne možemo biti jedan bez drugoga jako dugo!" Iako imamo drugačiji govor, stil oblačenja... nadopunjujemo se! "Znam što Bill osjeća i on zna što ja osjećam!" govori Tom. Najveća razlika između njih dvojice je razmišljanje o djevojkama i ljubavi." 10 minuta mlađi Bill vjeruje u besmrtnu ljubav i čeka onu pravu, dok je Tom za one-night-stand. "Na svakom mjestu gdje nastupimo, spavam s nekom curom!"
* joooj... Tooom... grrr... nije to više istina... to je stara izjava... najnovija o tome je ona da se je smirio...=))))


Tom plačee... ajmeee... =((... ja sam se rasplakala kad sma ovo vidjelaa... ajmeee... =((



i ovoo... =((




*ajmeee... moj Toom... a jadan moj maji.... awmeee...
bubica moja... kak on ima veeliko srce.. volim ga jakooo.... najvišee... =))


Bill govori- und eemh...und eemh ja! roflroflroflrofl




Bill Tomu kaže da ga voli... awwww... ajmeee... awwww...




Gustav cerekcerek

Photobucket


to je tooo....
nemojte zaboraviti da postoje ovi linkovi sa strane koji vode do glasanja... xD
Molim vas glasajtee!!
Hvala...

pusaa
mwaaa
wave

- 19:57 - Komentari (36) - Isprintaj - #