Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

subota, 07.02.2009.

Turneja.. samo u mojim snovima... =((

Da... već imam noćne more od te turneje..
Već sam sigurno milijun puta sanjala da je objavljena...
ali mislim da nijednom nije bilo Hrvatske...=((
Danas opet...
Sanjala sma da sam došla na njihovu stranicu i umjesto onog glupog glasanja za Bravo, koje je njima tamo najnovija vijest.. da je pisalo neštto poput: novi daumi, nova turneja... i to stalno sanjam... stvarno ne znam kaj mi je...
Svaki dan po najmanje 100 puta idem na njihovu stranicu... ali bez ikakvih očekivanja.. to mi je postala obveza...
Moram to napraviti... ali se uopće ne nadam da će neštoo biti kada otvorim tu stranicu...
Ne očekujem to... A i sada sve manje vjerujem da će doći u Hrvatsku... ne znam.. nadam se... stalno... ali nekak ne vjerujem...
Više nemam pojma kaj da mislim... Al toga sigurno ne bi bilo da nije Popcorn izmislio ono..
Nebi se ničemu nadali... mislim.. ne bi to tak iščekivali... ne bi o tome toliko razmišljali.. ali sad je to nemoguće... nemoguće je prestat o tome razmišljati... A ja... ja si stalno zamišljam situaciju kak bi reagirala kad saznam za turneju... tj. kad saznam dal će doć u Hrvatsku...
Već znam kak bi reagirala da ne dođu ovdje... već sam tak reagirala.. nedavno... kad me je Sara nazvala i rekla da su objavili turneju na MySpace stranici... ali hvala Bogu.. to nije bila prava turneja....
Stvarno se nadam da će ju što prije objaviti... jer ću ja poluditi... pa neću ni moć ić na njihov konc..=((
LoL... zato bi im bilo bolje da objave to čim prije...blabla


Hi!!... xD

Photobucket


Pussycat Dolls... beljbeljbelj
U intervjuu za RED na Pro7-u, PCD su opovrgnule 5 'najsmiješnijih' stvari koje o njima pišu...
5.mjesto: Muškarci ih se boje!
4.mjesto: Nicole i 50 Cent su bili skupa!
3.mjesto: Bile su na plastičnoj operaciji!
2.mjesto: Tom je zgrabio Nicole! (03:24)
1.mjesto: PCD su zapravo muškarci! (LoL)



Kao... Tom je rekao da on i ona spavaju zajedno i ona je kao to potvrdila. Ona je naravno rekla da to nije istina zato jer to naravno nije istina. I još je rekla da su slatki ali i da ju Tom i pita za to... da ne bi pristala zato jer su oni premladi za nju!! cerekcerek
weeee... opasnost iza naas...=)) hehe...yessretanpartypartysmokinthumbupzubosmijehpjeva


Backstage America

Photobucket
Photobucket
Photobucket


kissy... mwa mwa..

- 10:51 - Komentari (26) - Isprintaj - #