Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

četvrtak, 15.01.2009.

Tokio Hotel & Desmond Child//Bill- Dr. House...

Gustavv... crycrytuzan...ali glawno da je on nama sada dobro...=))yes
(slika od jučer...)

Photobucket


Dr. House - Bill (smiješno jaako...)haha



meni je ovo fakat presmiješnoo... pogotovo ovo kad vrište...haha


RTL Club 13.1.09 Mađarska




Tokio Hotel surađuje s Desmond Child!

Photobucket

Na svojoj oficijalnoj stranici, američki producent i tekstopisac, napisao je da surađuje s Tokio Hotelom. Sjećate li se hitova, kao što su “I was made for loving you” od Kiss-a, “Living on a Prayer” Bon Jovi-a, “Hole in my Soul” od Aerosmith-a? Te sve hitove je napisao Desmond Child. Prodao je 300 milijuna albuma diljem svijeta, pola od toga je on napisao, a sada znamo da surađuje i sa Tokio Hotelom, kao što je i sa Jonas Brothersima prije nekoliko godina. Jedna stvar je sigurna, usprokos prmjenama koje je TH najavio za svoj 3. album, ta da 4 Njemca mogu biti sigurna da će se njihov album prodavati u jako velikom broju!


1000 Meere (Altor DJ Trance Remix) download




Tomov intervju iz nekog ruskog časopisa...

Gitarist govori o fanovima, nagradama, snovima i noćnim morama benda.
Tom Kaulitz: "Nisam vaš savjetnik!"


Noćna mora za Tokio Hotel

"Najgori mogući koncert koji možemo zamisliti? Kada bi se ljudi na koncertu pljeskali i nikad ne vrištali. Mi znamo da fanovi na koncertima ne vrište zato što se ne znaju lijepo ponašati nego zato što imaju emocije koje moraju izraziti. Bio je jedan koncert, sjećam se, počeli su bacati baterije na pozornicu, isto radi emocija. Moraju ih nekako izbaciti van... Naši fanovi su jako energični i čvrsti. Oni su, uglavno, najbolji fanovi na svijetu!" (*awwww....ljubaFF mojaa...kak ga ja voliiim...cerek)

Neka drugi plešu

"Čuo sam glasinu, nedugo, da sam plesao Soulja Boy ples. Znam taj ples. Vidio sam na You Tube videima- jedan čovjek pokazuje i onda se lako nauči i svi to tako uče. Ali za mene.... ne plešem baš dobro, ovaj ples pogotovo. S jedne strane sam sramežljiv, a s druge nisam dobar plesač. Ja sam sexy giratist jednog popularnog benda. To mi je dovoljno, neka drugi plešu!" (*haha.. ma znamo...=)

"Nemojte me učiti kako da živim!"

"Kada nam ljudi kažu da damo neki mudar savjet našim fanovima, ja odgovorim: Na pogrešnoj ste adresi! Mi osobno ne slijedimo druge ljude i mislimo da nismo u poziciji drugima davati savjete! Svaka osoba bi trebala živjeti sa svojim vlastitim mišljenjem i ići svojim putem. Tako da je naš mali dio savjeta da ne slušate nikog osim sebe, osim ako ga naravno to niste pitali!" (*ja umireem... meni se kod njih tak jako sviđa ta njihova osobnost... ajmee... skroz ih kužim i slažem se s njima...posebni su...=)

Tom: "Rijetko prepoznam svog brata kada izađe na pozornicu!"

"Pjesme 'stvaramo' svuda i cijelo vrijeme! Čak i kad se vozimo u tour busu. Na prijmjer, ako imam neku ideju, odmah to odsviram Georgu. Ili Billu, pa ga pitam riječi za melodiju. Neki put je drugačije. On piše riječi i onda zapišemo muziku za te riječi. Mislim da Bill nikud ne ide bez svoje bilježnice i olovke. Što ako dobije ideju? Treba uvijek biti spreman!" (*hehe...=)
"Mi u Tokio Hotelu, volimo različite vrste muzike. Sumnjam da postoji nekki glazbenik u svijetu da bi se svidio svoj četvorici! Tako da je naš izbor jako smiksan...To je rezultat naše etike surađivanja. Pjesma je prihvaćena samo ako se svi slažu oko toga!"

Tomovo savršenstvo

"Loše navike? Ko, jaa? Mislim da ih nemam. NITI JEDNU!!! Sve moje navike su dobre. Iako, drugi imaju nekoliko negativnih! Bill, na primjer, ne može sjediti na mjestu ni sekundu i uvijek trese s nogama. (*wtf? xD) Georg uvijek kasni!"

Ne za slavu!

"Naravno da je lijepo primiti nagradu. Pogotovo one koje dobijemo kroz glasanje fanova! Ali iskreno, mi se ne natječemo za to! Drugim riječima: Nije da sjedimo i mislimo nešto kao: Šta mislite koju ćemo sljedeću nagradu dobiti ili kako ćemo ju dobiti! Ovo što danas imamo je već odavno premašilo sve naše snove. Kada smo tek počeli vježbati u našim malim sobama u Magdeburu, sve o čemu smo sanjali i željeli bio je ugovor s nekom produkcijskom kućom i da sviramo pred ljudima naše pjesme. Nikad nismo ni zamišljali da ćemo za nekoliko godina dijeliti pozornicu sa velikim glazbenicima i dijeliti s njima backstage! Koje nagrade?!" (*ajme... kak je moj Tom pametan...yes hihi...baš je savršen... kak on to sve kaže... ja drhtimm...ajmee... fakat nekaj prekrasnoo...crysretan)

ajmeee... napokon gotova s ovim prijevodom...=)))
Ali bilo je fakat lijepo to prevađati....hhh


idemmm jaaa.... chiaooo...
mwa mwaaa

- 15:11 - Komentari (19) - Isprintaj - #