Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

srijeda, 14.01.2009.

DE Bravo/'Reset'

Njemački Bravo - Hitna operacija za Gustava!

Najprije obična bol u trbuhu, a zatim hitna operacija za, TH bubnjara, Gustava!
Drama za TH bubnjara Gustava Schäfera (20)! Megdeburžanin je trebao otići na hitnu operaciju u svom rodnom gradu!
Napuknuće slijepog crijeva - opasno po život! Ekskluzivan intervju iz bolničkog kreveta!

Bravo: Imao si hitnu operaciju slijepog crijeva! Što se dogodilo?
Gustav: Dva dana nakon nove godine, probudio sam se sa groznim bolovima u trbuhu! Skuhao sam si čaj i pomislio: S vremenom će proći! Bilo je bolje u nekim trenucima. Ali onda se je navečer bol samo povećala i tada sam odlučio nazvati prijetelja.

Bravo: Jeste li onda odmah išli u bolnicu?
Gustav: Ne, bio sam dovoljno glup, pa nisam htio ići u bolnicu! Zanemario sam cijelu stvar. Prijetelj je došao i hvala Bogu, nagovorio me da odemo u bolnicu!

Bravo: Jesu li te zatim odmah operirali?
Gustav: Doktori su najprije napravili nekoliko malih testova, a zatim me odmah operirali!

Bravo: Napuknuće slijepog crijeva može biti doista jako opasno. Koliko je zapravo opasno bilo?
Gustav: Doktori su mi rekli, da sam došao malo kasnije, sve bi drugačije završilo! Bilo je jako blizu! Naravno znate da napuknuće može biti jako opasno! Ne razumijem zašto sam se ponio kako jesam. Puno dugujem svom prijatelju!

Bravo: Kako je prošla operacija? Koliko je dugo trajala?
Gustav: Trajala je oko sat vremena i operirali su me dok sam bio pod anestezijom. Doktori su napravili 3 male rupe u mom trbuhu i kroz njih su operirali. 3 dana kasnije, 5.sječnja, pustili su me iz bolnice.

Bravo: Osjećaš li sada bol?
Gustav: Više skoro da je niti nema. Ali moj trbuh se niti ne osjeća baš sjajno, naravno!

ajojj... jadan Gusty...
Hvala Bogu da je sve prošlo u redu! sretan

Photobucket
Photobucket


MTV LATIN TOP 100 - 2008.

Tokio Hotel - broj jedan na svim MTV Latin top 100 ljestvicama u cijeloj Latinskoj Americi!
U Centralnoj Latinskoj Americi Monsoon je na #1 a Ready Set Go na #41 dok je u Južnom dijelu Latinske Amerike Ready Set Go #1 a Monsoon #56

Copy: TH Cro News Blog


GLASINEE...(novi albumm)

Ovako... 3 su..xD

1. album će izać 10.4.'09.
2. album će se zvati 'Reset'
3. prvi singl - 'Herzen im Sturm'

ali kao što sam i napisla...GLASINEE...nut


kissy kissy
mwa mwaa
kisskiss
wavewave
btw, molim vas... kommajte mii...

- 18:18 - Komentari (5) - Isprintaj - #