Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

ponedjeljak, 12.01.2009.

Bill Kaulitz look...=))//Sretno Valentinovo!

Najprije - SRETNO VALENTINOVO! (11.1.'09.) ...hihi...kak to moj Tom kaže...
haha...LoL...xD...btw...Valentinovo...kkaj već?? ;pp.... pa kaj nije to u 2. mjesecu?? hmm...xD




Bill - look...=))

Photobucket


Croatiaa...yes
Natječaj za Iron Fist majice... u organizaciji švedskog Street teama....

Photobucket


Intervju jedan...xD
Prijevod- copy: TH Cro News blog

Na poslu...

Bill: "Ne, nismo se razdvojili. Tom i ja smo ludi za poslom. Provodimo svoje vrijeme pišući pjesme, testiramo ih i prepravljamo.Vratit ćemo se snažno, vjeruj te mi!"

Pripreme...

Tom: "Da, izlazak albuma je odgođen za proljeće 2009. Ne znamo datum, morate biti spremni. Izdavanje novog albuma znači otisnuti se na ceste svijeta još jednom. Mi bi to voljeli, ali svaki od nas se mora prvo pobrinuti za svoje zdravlje prije nego krenemo. Ali ako nedostajemo našim fanovima, vratit ćemo se što je brže moguće."

U Americi...

Bill: "Znamo da su ljudi govorili da nas Amerikanci upće ne vole, i da nećemo uspijeti. Ali noć VMA dodjele dokazala je suprotno! Našli smo se u Hollywood-u, okruženi internacionalnim zvijezdama, i odjednom, ćuli smo naše ime! Osvojili smo nagradu za najboljeg novog izvođača! A tamo su bila velika imena poput Miley Cyrus and Katy Perry. Nakon dodjele, proslavili smo pobjedu party-em!

U Južnoj Americi...

Tom: "Također smo bili u Mexicu da bi promovirali svoju glazbu i dočekali su nas kao Meksičke zvijezde. Satima smo potpisivali autograme i gledali smo kako fanovi plaču dok smo prilazili. Bilo je jako dirljivo. Nismo znali da nas i tamo vole. Na tome moramo zahvaliti Internetu. Znajm da fanovi diljem svijeta izmjenjuju vijesti o nama."

Mrzite?...

Bill: "Najgori su paparazzi napadi. Nemoguće je išta napraviti a da vas ne fotografiraju. Čak i tijekom praznika, iznenadili su nas u našim kupačima."
Tom: " Isto je i u Francuskoj i u Americi. Pokušavaju nas uhvatiti u najgorim trenutcima i hvataju najgore fotografije. Jednom New York-u, otišao sam nešto popiti sam, samo kako bih se odmorio. A sljedeći dan,saznao sam da se Tokio Hotel raspada jer sam ja sam bio u baru ."
Bill: "Oh da! Jedan drugi dan u Francuskoj, sjedio sam na podu tijekom pauze,samo kako bih se odmorio, i nisam se smijao. Sljedeće jutro, saznao sam da sam u depresiji i iscrpljen, te da me moj menagment iskorištava. To je takvo sranje!"

Smanjivanje pritiska...

Bill: "Znam da mi treba pauza. Često sam bio bolestan tijekom protekle godine a tko je živcirajuće kada si bolestan daleko od kuće.Osiječas se jako usamljeno...morali smo to podnjeti jer smo imali jako popunjen raspored. Nisam uživao na photo sešnima. Jedino što sam radio sa zadovoljstvom je davanje autograma. Vrijeme je za pauzu!"

A djevojke?

Tom: "Imam osijećaj da sam se smirio u vezi djevojaka. Dosta ih zavodim, ali to me više ne zabavlja.Pitam se da li sam spreman za vezu...pod uvijetom da je dejvojka jednostavno super!
Bill: "Ja, Ja se počinjem brinuti. Što više vremena prolazi, više mi ljudi postaje sumnjivo. Kada mi djevojka priđe tijekom after showa, Uvijek se pitam "Da li ona želi mene?. Da li ona želi Billa iz TH ili stvarno želi mene? Stavrno me boli to što nemam djevojku.Srećom još imam svoju glazbu!

TH mrzitelji...

Bill: "Znam da postoje anti Tokio Hotel kampanje u Njemačkoj i u nekim europskim zemljama. Ali također sam saznao da su neki fanovi maltretirani u osnovnoj i srednjoj zato jer su fanovi. To nije prihvatljivo!Normalno je da postoje ljudi koji nas ne vole. Ne možeš svima ugoditi...ali kada se iskaljuju na našim fanovima, ja mislim da je to odvratno."

Novi izgled?

Bill: "Želite da se riješim svog izgleda? Ne mijenjam se zato što se sprema novi album. Ja radim ono što mi dođe u tom trenutku. Istina je da sam prestao izvlačiti pramenove. Svi to mogu vidjeti na mojoj figuri u Madam Tussaud. Ali moj izgled nije marketinški produk koji mijenjam prema turnejama i abumima. To ovisi o trenutku i o tome da li želim nešto pronjeniti. I u takvom trenutku, biti ću iznenađenje za sve!"


to bi bilo swwee...
kisss

- 16:18 - Komentari (9) - Isprintaj - #