Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

nedjelja, 14.12.2008.

Wouuu...=)))

CAUGHT ON CAMERA....

Portugal - zlato (prodano preko 10 000 dvd-a u 3 dana)

Njemačka - 18. mjesto (Music DVD Charts), 5. mjesto (German Charts)

Norveška - jedan od najprodavanijih DVD-a

Finska - najprodavaniki DVD u 50 tjedana

Švedska - 6. i 11. mjesto

Kanada - 14. mjesto

Belgija - 2. (dio gdje se priča njem.) i 4. mjesto (dio gdje se priča franc.)

Nizozemska - 3. mjesto

Francuska - najprodavaniji DVD (dva platina)

Ovo mi se stvarno jaaako sviđa.... =)))))
Sad sam presretna...
yessretansretanyessretansretanyes


I na fejsu sam dobila jednu poruku od neke TH grupe....
Bill je u nekom intervjuu rekao kaj želi u 2009.-oj...

Bill: "I have two wishes for 2009: That all the German fans stay true to us and like the new album...and for me to finally fall in love!"

Meni je ovo tak slatko....
Još mi je bolje ovo kaj je reko za njem. fanove...
S tim kaj je reko pokazao je da oni zapravo najviše vole njemačke fanove... ipak su oni bili prvi... i to mi je ta super...
Znam da je u Njemačkoj dosta "fanova" ih prestalo slušati zato jer su jako malo vremena provodili u Njemačkoj i zato jer su ove godine jedva onaj jedan konc održali, u Dortmundu, i tak....
I sad mislim da je s ovom rečenicom vratio puno fanova....
To je moje mišljenje... ne treba tak biti... ali ja mislim da je...=))))


Nekoliko animacija...=))

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
PhotobucketPhotobucket


I jedna slika za Pereza i sve ostale budale koje vrijeđaju i imaju nešto protiv Tokio Hotela!!!

Photobucket

XDsretanXDbeljXDzuboXDroflXDyesXDnaughtyXDpartyXD

E da... skoro da sma zaboravila....
Na onom glasanju... Tokio Hotel je prešao u vodstvo zahvaljujući najboljim fanovima na svijetu!!! =)))
Trenutno imaju oko 200 000 glasova... ali možemo mi i bolje...jelda??? XD
Zato vas molim dai dalje glasate... HERE


mwa mwa kiss

- 18:15 - Komentari (13) - Isprintaj - #