Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

utorak, 09.12.2008.

Ekskluzivna TH TV epizoda - Caught on Camera




Nemojte zaboraviti glasati za Tokio Hotel OVDJE
mooolim vas da glasate!!!

Što se tiče one emisije di je bio Tokio Hotel na RTL-u...
Napisala sam da je na RTL-u i ZDF-u ista emisija i mislila sam da je tako...
ali ipak nije bila... ja sam gledala ovu naZDF-u i nakon 2 i pol sata sam se sjetila pogledat na RTL da bi vidla da su to različite emisije... na ovoj na ZDF-u nije bilo Tokio Hotela, a za ovu na RTL-u ne znam...=(
valjda je onda...lol
Tak da se sad svima ispričavam ak su gledali ovu na ZDF-u...


U zadnje vrijeme baš ne stignem pisati...
Npr., samo ovj tjedan pišem 5 testova...
A i komp mi je dosta spor i glup je.... budala...XD
Radi se o tome da ak pogledam neki video i ondaizađem iz te stranice na kojoj sam ga gledala, on se direktno ugasi... i tak stalno...
A ja stvarno s tim već gubim strpljenje i jučer sam neke slike i videe od TH-a svrstavala u mape... i ondanisam sve stigla i tak sma ostavila, ugasila komp i kad sa ga ponovno upalila tih videa i slika nije bilo...=((((
I još ih uvijek nema...crycrycrycrycrycrycry
I tak...XD

To je sve....
Pozz
mwa mwa

- 10:16 - Komentari (10) - Isprintaj - #