Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

subota, 29.11.2008.

Let’s talk about TH fans and "fans"

Angie = Tokio Hotel fan




Angie = Tokio Hotel antifan




Ovako...
Imam jedan povod za ovaj post... o njemu malo kasnije....
Angie... dvolicna klinka.. kako je drugacije nazvati???
U prvom video govori da antifanovi trebaju pustiti Tokio Hotel i njihove fanove na miru, a u drugom se preobratila, sama je postala antifan i pocela vrijedat Tokio Hotel...
Pa meni to nije uopce normalno..
Ako si ih vec prestala slusati, zasto ih vrijedas kada znas kako je tebi bilo kad ih je netko vrijedao???
Neki ljudi se ne smiju nazivati Tokio Hotel fanovima, zato jer oni to ne zasluzuju...
Oni nikad nisu bili pravi TH fanovi...
Dati cu samo jedan primjer...
Jedna cura, znam da ce ona to najvjerovatnije procitati...ali nema veze...
Jucer je bila jos sva u bedu...
Mislila je da Tokio Hotel dolazi u Hrvatsku, vec je zala datum, makar ga jos nitko ne zna...i nagovarala je svoje roditelje da ode na konc, no usprokos nagovaranju, plakanju i ne znam ni ja cemu sve ne, roditelji ju nisu pustili na koncert za koji se jos ne zna niti datum....
Ali to sad nije bitno...
Bitno je to da ta cura do jucer nije znala kud bi sa sobom... rekla mi je da se jako grozno osjeca, da bi se najradije ubila...
I to je tak trajalo oko tjedan dana....
Da bi ona meni danas na msn napisala da ona vise nije fan, da je nju njezina frendica preobratila, da TH nije nista nego samo neki obican bend...
A dobro... neka joj je...
A ja znam da je ona meni prije govorila da je vec jednom prestala slusati Tokio Hotel nisam sigurna na kolko dugo ali ih je prestala slusati i da ne zna kaj joj je tada bilo....
Jos ne razumijem osobe, u ovom slucaju nju, koje odbacuju svoju proslost... sve svoje sretne trenutke koje su prozivile uz Tokio Hotel....
Kako je samo bila sretna kad se Bill oporavio od svoje operacije, kada su osvojili VMA, dva puta EMA, a ove godine cak 4 Cometa...
To je zaboravila???
I ja sam joj, kad mi je napisala to da ih vise ne slusa, rekla da nikad ne smije rec da je ona bila fan od Tokio Hotela, zato jer nije....
Fanovi su uvijek tu... u dobru i u zlu....
Mi neki pravi fanovi cemo TH odnijeti u svoju buducnost... o njima cemo pricati svojim unucima zato jer je Tokio Hotel jedan prekrasan dio nase mladosti, kada smo bili tuzni, oni su bili tu danas oraspoloze sa svojom glazbom, oni su ti koji su nas ucinili sretnima kada su dobili neku nagradu...
A neki to lijepo razdoblje svog zivota tak bezobrazno odbacuju....
I onda mi kazu, kad im kazem da se ne zasluzuju nazivati TH fanovima, da ih vrijedam.... vrijedaju oni sami sebe kad govore da jesu ono sto zapravo nisu!!!


Pozz

- 12:15 - Komentari (30) - Isprintaj - #