Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

utorak, 18.11.2008.

Gjuposti.. wiii... xd

englesko - hrvatski post... zubo

E da...
Pročitala sam negdje... ne znam točno di...
Da Tokio Hotel neće izdati Caught on Camera u Americi...
Ja iskreno nemam ništa protiv toga zato jer su onu jednu verziju Scream albuma objavili samo u Americi...
Ali opet znam kak bi bilo američkim fanovima...
Zamislite da tu, u Europi, ne objave taj DVD... kak bi se mi osjećali...

Dalje...

Savršen TH groupie... mislim, ovo su gluposti...
pa ne treba savršen TH groupie pušiti piti... mislim dddddddd.... partysmokin....rolleyesrolleyes

Photobucket

Znači... kako bi trebao izgledati savršeni groupie...???
(nemojte počet pušiti i piti da bi postali savršen groupi...no
to vam nije istina.... hehe)

ma neću vam ja to prevoditi... znate eng...=)

- Girl (me)
- 16 years (još samo god...)
- 1.65 m high (little more...)
- Blue eyes (oh yeah...)
- Brown hair (aha)
- No tattoos (da...)
- No piercing (nemam ni toga)
- Shoe size 39-40 (ako to gledaju onda stvarno....)
- Comes from North Rhine - Westphalia (wtf?? kaj treba... ma preselit ću se onda... šalim se...)
- Attends school fair (da... kak dane...)
- Is free (aha)
- Smoking (no)
- Drink alcohol (hmm...no)
- Is itself a little music-based (ooo da)
- Has a brother or sister (sestro, hvala što postojiš....)
- TV looks like on the comedy (aha)
- Few sporting (ak su mažoretkinje sport...)
- Has a birthday in November (fuck... nisam ja kriva... )
- Has a pet (možda)
- Does not wear glasses (jbt... fala Bogu kaj više ne...)
- Does not wear braces (hehe... ne...)


Corbin (HSM... onaj frčkavi...xd) o Tokio Hotelu
U intervjuu za njemački Popcorn...

Photobucket

Do you know Tokio Hotel?
Corbin: Yeah, I was at their concert in LA and we met at the "MTV Awards". They are very cool. I got the boys thumb that seized America.

Volim ga....nutnutnutnut...xd


Fan party - pobjednici # 21

Selene, M. - Italy
Clarisse B. - France
Leszek, B. - Poland
Mara, B. - Italy
Jessica, T. - Netherlands
Franco, R. - Switzerland
Stefanie, O. - Germany
Ana, T. - Portugal
Sonia, V. - Portugal
Claudine, A. - Italy

šmrc... nema me... tuzannocry
...zapravo, nema mojih... prijavila sam starce zato jer sam se posvađala s njima...sretan...
ma nema veze...rolleyesrolleyesrolleyes


Za kraj jedna slikica za moju Saru... cerek
Photobucket


Pussa... mwa mwa

- 20:09 - Komentari (30) - Isprintaj - #