Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

nedjelja, 09.11.2008.

Fan party - pobjednici 12

Julie, L. - Norwalk (USA)
Cecilia, E. - Sweden
Lisa, V. - Italy
Federico, D. - Italy
Laura, R. - France
Martha, K. - Poland
Glorija, G. - Croatia
Pamela, D. - Belgium
Virginia, D. - France
Virginia, K. - Germany


aha.....
ja sam cijelo vrijeme, od početka samo to čekala... ali kad sam vidla da te ulaznice dobivaju samo fanovi iz Njemačke, Italije, Španjolske, Francuske i tak nekih većih država, onda sam već izgubila nadu da će se ovo dogoditi... ali evo, ipak je i to moguće... joj kak bi ja htijela biti na mjestu od te cure... sve bi dala.. nadam se da će ta cura njima na tom partyu reći koliko imaju fanova ovdje u Hrvatskoj i da moraju doći...

Eto to je sve....
kissy

- 22:12 - Komentari (49) - Isprintaj - #