Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

četvrtak, 06.11.2008.

Večeras je....hahaha

jedva čekam...
Samo se jako bojim da se ne razočaram....ali stvarno jako...
Ja vjerujem u njih i u nas, fanove, zato jer iskreno mislim da sma ja dala sve od sebe... ali opet postoji taj strah... kaj ako ništa ne dobe??
BOOOOJIM SE.....nononono
E da... i bojim se još... šta ako Gustav neće biti tamo??
Kad ugledamo Tokio Hotel, a od Gustava ni "G".... crycry
Joj.... nadam se da će sve biti u redu... baš sam pesimistična... inače nisam takva... ali sad može stvarno puno toga... i naravno bojim se još jedne stvari... kak će se Bill obući??? toga me stvarno strah... nadam se da neće obući one hlače s Latin Awardsa... ma neće... nadam se... ma poslije ću komentirati njihov outfit... Tomu najviše vjerujem... nmadam se dame neće razočarati s tim kaj obuče... makar on ne može pogriješiti, u svemu on super izgleda... hhh


Tokio Hotel TV epizoda 51




Buzzworthy interview part 3



Ma to bi bilo za sada to...
Najvjerovatnije ću napisati posst poslije oko 11=)
ako nebude dobrih vijesi.. onda mi se neće dati pisati, pa ću teksutra napisati da ništa nisu dobili...
ali ako dobe... pa normalno da ću ga napisati... već u glavi premotavam naslove koje bi mogla napisati....
ali najverojatnije će biti nešto poput: "JEEEEEEEEEEEEEE, DOBILI SU!"

Ali oke... neću još sad o tome razmišljati...
Joj... još je tak malo ostalo do toga... jedva čekam...
Meni se noge tresu od uzbuđenja....
Issee..... aaaaa....
Idem...
Kiss
mwa mwa

- 17:09 - Komentari (8) - Isprintaj - #