Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

ponedjeljak, 08.09.2008.

MTV VIDEO MUSIC AWARDS 2008 AJMEEE

POBIJEDILI SU, OSVOJILI SU VMA U KATEGORIJI NEW ARTIST!!!!!!!!!11
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
AJME, A SAM PRESRETNA, NE ZNAM KAK BI ZAHVALILA BOGU I SVIMA KOJI SU GLASALI ZA NJIH.....
VOLIM VAS SVEEEEEEEEEEEEE
Ja sam cijeli VMA gledala uživo na njemačkom MTV-u
jučer sam otišla spavati u 8, pa sam se probudila u 1, a onda čekala do 3 do kad ije to sve počelo, kad je završilo, ponovno sma išla spavati, a sad kad sam se u 9 probudila, sve sam malo bolje shvatila i stvarno sam presretna...sve sam snimila i cijelo vrijeme premotavam na onaj dio kad Tokio Hotel dolazi u onom veeelikom autu...auto je preeezakon, ja sam mislila da će doć u nekom jadnom kombiju..a kad ovo, ja nisam mogla vjerovat da su to oni...
evo,prvo su došli u "OVOME"
Photobucket
onda su se malo slikali na crvenom tepihu...u Hollywoodu, sjetite se samo di su bili prije 3 godine...
Photobucket
a onda su pobijedili u kategoriji New Artist...jeej
Photobucket
Photobucket
i poslije su se još malo slikali s ovim "čovjekom iz mjeseca"...super im stoji...
Photobucket
I još premotavam, NORMALNO, na ono di dobivaju nagradu za NEW ARTIST, Bill nije znao šta bi rekao... bili su preslatki... ma stvarno su to zaslužili, više od ikoga......e da i prije nego što su proglasili pobjednika, rekli su da je tu nagradu prije osvojio 50 Cent, Alicia Keys...a vidite ih gdje su sad... u samom vrhu, A 50 CENT JE BIO I U HRVATSKOJ, ALICIA DOLAZI, znači da svi New Artisti dođu u Hrvatsku...i to znači...da će Hrvatska biti sljedeće godine na popisu koncerata za Tokio Hotelovu novu turneju Europom...nadajmo se!!! JEDVA ČEKAM...
U kategoriji Pop Video, nažalost nisu pobijedili,Britney im je pobrala nagradu, jako drago mi je zbog nje, poslije onog svega kaj je prošla...uglavnom to kaj Tokio hotel nije osvojio tu nagradu, nema veze, za njemački bend je uspjeh doć u Ameriku..a oni su bili nominirani, a sad na kraju su i osvojili jednu od najprestižnijih glazbenih nagrada u svijetu!!!!
Sada će, nadam se oni ljubomorni shvatiti kako su oni NAJBOLJI!!!!

To bi ukratko bilo sve, danas možete na njemačkom MTV-u u 19:00 gledati reprizu VMA, a ako nemate MTV, onda sve jednostavno pogledajte na You Tube-u...
I još nešto...
http://www.index.hr/xmag/clanak/video-dodjela-mtv-nagrada-protekla-u-znaku-povratnice-britney-spears/401266.aspx
tu piše nešto malo za Tokio Hotel i imate na HRVATSKOM RTL-u, na teletekst stranici 142 ili 143, nisam sigurna...isto piše za Tokio Hotel, ali nekaj malo...a mislim da će to i danas biti u exkluzivu, i na hrv. RTL-u, a naravno i na njemačkom...
TO JE SVE, uživajte...imam osjećaj kao da nisam dovoljno opisala svoju sreću, ali vjerujte mi, nije lako, ja sam plakala nekih 10 minuta, kad sam čula da su ovi rekli da je Tokio Hotel Best New Artist...presretna samaamamamaammmmmmmmmmm!!!!!
pozzzzz
kissach
puSSSSa

- 09:19 - Komentari (5) - Isprintaj - #