Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

petak, 15.08.2008.

SRETAN ROĐENDAN TOKIO HOTELU

Evo, već su prošle 3 GODINE..yes. Nakon onih jadnih ispada: "Oni će postojati samo mjesec dana, a onda će ih svi zaboraviti!"(..rofl...) i slično...To se nije dogodilo, oni su sada svjetske zvijezde, a svi ostali im mogu samo zavidjeti!naughty
Sad bi ja tu mogla napisati sve ono kaj je Bill rekao na Golden Kameri...
znači, oni su 4 razloga zašto ne imati djecu, Tom je u jednom tjednu nakon DDM-a pojebao 25 cura, bili su izbačeni iz nekih hotela, Bill je priznao da je peder, umro je od anoreksije, vojska ih je proganjala itd., itd., ali usprokos svemu tome ili možda zahvaljujući svemu tome, oni su dogurali do vrha u svijetu glazbe, a to je za jedan njemački bend do sada bilo nemoguće, ali s Tokio Hotelom je i to, a i još puno toga postalo je moguće. Oni su jednostavno najbolji, najuspješniji, najzgodniji, najpopularniji, imaju na izbor milijune i milijune cura.... bogati sugreedygreedy, vole svoje fanove koji njih vole još više, i kaj im drugo treba, oni su savršeni, i makar oni misle da nebi drugima trebali biti primjer, ja mislim ipak suprotno!!!
* * * * * *
A što se to togodilo 15.08.2005.???
Točno prije 3 godine se pojavio Durch den Monsun, točno prije 3 godine je milijunima cura srce počelo kucati samo za Toma, Billa, Georga ili Gustava, točno prije 3 godine su rođene superzvijezde koje su tada samo sanjale o uspjehu koji sada imaju...
VAU...3 GODINE TOKIO HOTELA...
ŽELIM IM JOŠ MILIJUN PUTA TOLIKO, ONI SU STVARNO VELIKI DIO MOG ŽIVOTA, koji NE MOGU ZAMISLITI bez njih, učinili su me sretnom i uz njih sam puno toga naučila,VOLIM IH JAKO i UVIJEK ĆU IH VOLJETI!!!!
yesyes
SRETAN ROĐENDAN TOKIO HOTELU TO JEST DURCH DEN MONSUNU, najboljoj pjesmi ikad napravljenoj....
I JEDNO VELIKO HVALA (sad sam ko Bill u onoj njegovoj zahvalnici...nut) IDE DAVIDU JOSTU, bez njega nebi bilo Tokio Hotela!!!!
I NARAVNO MOJE NAJVEĆE HVALA (tu bi Bill napisao: ide fanovima...) IDE TOKIO HOTELU, uvijek osjećam da su pored mene, osjećam da me gledaju s postera, kad se sa svima posvađam, pustim Durch den Monsun i An Deiner Seite i onda znam da nisam sama..cry. HVALA VAM!!!!

- 00:37 - Komentari (21) - Isprintaj - #