Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

četvrtak, 07.08.2008.

Za neke koji ne shvaćaju...

...da je ovo antianifan blog...
Ovako, obrisala sam komentar od jedne cure koja je vrijeđala Tokio Hotel, to ću i dalje raditi zato jer ne želim da itko vrijeđa Tokio Hotel, ako ste pročitali moje postove, onda će vam biti sve jasno, s ovim blogom nastojim opametiti antifanove, pa bih ih zamolila da ne pišu komentare uzalud, zato jer ću ih svejedno izbrisati...beljbeljbeljbelj!!!! U TO BUDITE SIGURNI!!!!!!yesyes
i jedna slika za nju...naime, ona tvrdi da je Bill nekome rekao da treba kupiti Scream album, nije točno tak kak sam napisala, zato jer sam zaboravila...ali nešto u tom stilu, rekla je da je njezin US5 otišao u posjet nekoj bolesnoj curici i onda je pitala jesu kad dečki iz Tokio Hotela nešto tome sličnom napravili...???
Photobucket
E pa ljubavi, evo ti odgovora...ona si je zabrijala da Tokio Hotel ne voli svoje fanove, eh...di ona živi??? A čime su, molim te, pokazali da ne vole svoje fanove???!!!... I još nešto...Tokio Hotel je darovao 50 akustičnih gitara u dobrotvorne svrhe, podržali su organizaciju Amnesty International tako što su obradili pjesmu "Instant Karma" koja izvorno potječe od Johna Lennona, on ju je napisao 1970.-e godine...Tokio Hotel je dobio pravo na obradu te pjesme kako bi dali svoj doprinos projektu "Make Some Noise", to je svjetski glazbeni projekt organizacije koja štiti ljudska prava Amnesty International. Zvijezde poput Black Eyed Peasa, Avril Lavigne, Tokio Hotela i drugih su obradili pjesme J. Lennona, kao što sam već i rekla...Prihod od prodaje tih pjesama odlazi direktno u fond organizacije Amnesty Inernational i bit će korišteni za rad na projektima i kampanjama kao što su, npr., kampanje protiv nasilja nad ženama, maltretiranja i sl....i zato molim te, nemoj vrijeđati Tokio Hotel, ja tvoj US5 ne vrijeđam!!!
P.S. Hvala kaj si mi dala inspiracije za novi postsretan..
nešto je posuđeno iz BRAVA...

- 19:17 - Komentari (8) - Isprintaj - #