Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

ponedjeljak, 21.07.2008.

Helloooooo….

Evo mene opet, neko vrijeme mi se nije dalo ništa pisati..sretan
Opet imam nekog materijala…
Negdje sam pročitala da je Tokio Hotel bend kojeg nebi bilo da nema interneta…kao da nitko nebi znao za njih. Tu se ne slažem s njima…pa Tokio Hotel je stalno na TV-u, u svim časopisima, novinama, po trgovinama…i naravno na internetu. Netko je za njih prvi put čuo na internetu, netko na Vivi, a netko u Bravu, koja je tu razlika???!!! Ja sam prvi put čula za Tokio Hotel kad sam vidjela Tomovu sliku na frendičinom mobitelu… Već sam rekla, a sigurno ću ponavljati u svakom postu, da to pišu ljubomorne budale…nemojte se uvrijediti…dead
P.S. Ne vidim razliku između nekog fana koji je prvi put Durch den Monsun vidio na Vivi i nekog koji je prvi put Durch den Monsun vidio na You Tube-u!!!

Ove godine sam bila na državnom prvenstvu mažoretkinja iz Hrvatske…pozdravila bi dvije juniorke iz glinskih banica koje su plesale duo na pjesmu od Tokio Hotela (Thema Nr.1)…osvojile su 3. mjesto i idu na europsko prvenstvo mažoretkinja u Rumunjsku, u 9. mjesecu…SRETNO!!!thumbuphrvatska BUDITE PRVE!!!yesblabla

back side of Tokio Hotel...hehe
Photobucket
comet 2008 beste video...ovdje Tom gleda dal se Bill oznojio...nutsmijeh
Photobucket
i još jedna Tomova slika...cereksretannaughtyfinokiss
Photobucket

- 15:29 - Komentari (1) - Isprintaj - #