Mirjana Šeparović

nedjelja, 20.12.2015.

RAZGOVOR POSEBNE MAME I BOGA

Autorica :Mirjana Bačić

Prva riječ,koju ti dijete tepa je :MAMA
Za mene su dugo ostale,istina nepoznata
Znala sam da imam posebna anđela
Dugo mi je trebalo ,na to se naviknuti
A gledajući ostalu zdravu djecu
Prošla sam težak put,zajedno sa suprugom
Uz Božju pomoć smo i uspjeli

Danas se svom djetetu divim
Ponosna sam sa njim
Nestale su sve moje brige
Za budućnost

Osjetila sam se suzdržanom u potrazi
Za silom koju nisam mogla vidjeti
Ali je bila tajanstvena,poput vela
Poput puta našeg života
Koji je kao jedan put
A svatko od nas se nalazi na tom putu
Između rođenja i smrti,postanka i suda
A to je putovanje moga srca kao
Posebne mame

Počela sam se bojati Boga
Kojeg sam obožavala
Bio je skriven iza vela tajne i ne poznavanja
Zatim sam počela razgovarati s Bogom
I moja nada je porasla

Povezala sam se s njim,duboko u svojoj boli
Pala sam na pod do noga njegovih
Tu sam se kupala u najčistijoj svjetlosti
Sunca i mjeseca zajedno
A u mom umu i srcu
Izbila je jaka svjetlost
I od tog trena mnoge stvari mi postadoše jasnije

Znala sam gdje god da odem,ON je sa mnom
Pitala sam ga:
Zašto mi Isuse nisi izliječio dijete?
Odgovor je bio pun ljubavi prema meni
Želim da budeš živi svjedok moj
Kao posebna mama na ovoj zemlji
Gdje će se rađati i živjeti zemaljski anđeli

Samo određenima je dano da nose križ
Ni milimetar duži,ni grama teži
Već onoliko koliko mogu podnositi
Zagrli svoj križ,dostojno do kraja života majko
Ja ću ti pomoći nositi,kad se umoriš
A poslat ću ti i svog anđela da te prati

Tad sam shvatila ogromnu razliku
Između drveta koje sasušeno čeka
Da ga netko uzme i zapali
Ili biti živo stablo,koje će stvarati život za druge
A živa stabla su ova naša djeca

Oni su svojim trudom i mukotrpnim radom
Pokazala i dokazala nama,što je radost života
Oni su pronašli svoj put
Da razvesele naša zaspala srca
Materijalnim okovima vezana

Ja majka ,danas sam ponosna kao nikada
Moj je sin uspio i pjesmom dokazao
Kolika ljubav je u njegovom nevinom srcu
Volim te sine moj najdraži
I zahvaljujem Bogu na daru koji mi da
A to si ti Ante moj sine jedini

Posvećeno majci Oliveri-lavici,kao i svima ostalim mamama
Djece s posebnim poteškoćama i zahvaljujem na predivnom druženju
Zajedničkom u Blatu,a ti moj Ante
Zarobio si srce moje i svoje
U vrtlogu vira poezije
Što ih zajedno dijelimo
Za sve vas zajedno
Hvala ti,i dalje ostajemo vezani
Kadenom i suzom slanog mora u nama
Povezano u pjesmama,jako sam ponosna na tebe
I sve ostale tvoje prijatelje/ce
i sve vas od srca puno volim
s ljubavlju uvijek vaša
posebna mama---teta MIRJANA!!!


Blato…08.12.2015.godine…povodom promocije
Mojih knjiga ,za udrugu VICENCA…

slika....OLIVERA SURJAN ... OD A NTE ... ZA SVOJU MAMU KOJU VOLI NAJ VIŠE heart emotikon

Zahvaljujem svima na strpljivom čitanju ,a želja mog Ante je velika i
eto ja mu je srcem ispunjavam,pjesma je objavljena na radio Blato i promociji
namjenjena je majci mog Ante -kumi,a i svim ostalim mamama sa djecom posebnim poteškoćama u Blato i cijeloj domovini i van,na njih sam posebno osjetljiva i sa njima sam sretna zauvijek heart emotikon svim...Ugodnu nedilju svetu svima želim i više osmjeha i ljubavi...m.b.

- 12:18 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2015 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2018 (1)
Ožujak 2018 (1)
Prosinac 2017 (1)
Kolovoz 2017 (1)
Srpanj 2017 (1)
Veljača 2017 (2)
Listopad 2016 (1)
Rujan 2016 (4)
Kolovoz 2016 (7)
Srpanj 2016 (9)
Lipanj 2016 (8)
Svibanj 2016 (13)
Travanj 2016 (15)
Ožujak 2016 (19)
Veljača 2016 (26)
Siječanj 2016 (26)
Prosinac 2015 (19)
Studeni 2015 (21)
Listopad 2015 (10)
Rujan 2015 (12)
Kolovoz 2015 (8)
Srpanj 2015 (14)
Lipanj 2015 (21)
Svibanj 2015 (19)
Travanj 2015 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Posveta dragim prijateljima...

  • Dragi prijatelji ovaj blog je posvijećen svim dobrim ljudima sa dobrim namjerama da mogu komentirati i pisati što im je na duši....sretan

Linkovi

  • Loading


Iformacije:

  • e-mail:ante.surjan@gmail.com