KAK SAM LJUT!!!!!!!!!! - anteo - Blog.hr



SPONZORI:

Sam se sponzoriram!!!!!!!!!!!!
(klik na sliku za uvečanje)

Image Hosted by ImageShack.us
za korisnike intelovih procesora........

Image Hosted by ImageShack.us
daj gle tomeka,ajmo mu se smijat........


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
časna je nešto našla...............

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a da pogledate ispred sebe..........


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
policajci prešli na travu...............


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
handsfee........

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
nočna mora.................

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
svijet zdravog osmijeha-colgate...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
solac za sve.......

Image Hosted by ImageShack.us
nazdravimo.......







anteo

petak, 10.06.2005.

Hahahahahaha,cool................

KAK SAM LJUT!!!!!!!!!!

Ljut sam na microsoft i sve tvrtke koje rade softwere,evo primjer,na mozili nema mjuze na blogu a ni onog cursora,a na exploreru ima sve sam kaj je spor ko puž i virus pobereš sam tak,mozila je brza i nemreš pokupit virus i to me živcira,pa kaj nemreju napravit nešt između toga da sve radi savršeno???????
Poznato je da je i xp smeće a ja se sat ima slažem jer se uvijek nešt desi,na mileniumu je sve stabilno ali je spor ko puž i to me živcira,2000 je spor ali dobar zato kaj je rađen na osnovi kao i xp,98 je doba ali se često ruši a i ne podržava NTFS a to me smeta jer kad pržim filmove na DVD-u nemrem jer ih dijeli na dva dijela,za to je krif fat32 sustav,ali vas to sigurno ništ nezanima i n e razmete se možda u to i akj vam, onda i pričam,samo sam htel reći da nek naprave neki spoj između svegatoga i ja bum bil zadovoljan!!!!

anteo

i tak dalje i dalje................