BILJANA!!!!!!!!!!!!!!!! - anteo - Blog.hr



SPONZORI:

Sam se sponzoriram!!!!!!!!!!!!
(klik na sliku za uvečanje)

Image Hosted by ImageShack.us
za korisnike intelovih procesora........

Image Hosted by ImageShack.us
daj gle tomeka,ajmo mu se smijat........


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
časna je nešto našla...............

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a da pogledate ispred sebe..........


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
policajci prešli na travu...............


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
handsfee........

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
nočna mora.................

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
svijet zdravog osmijeha-colgate...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
solac za sve.......

Image Hosted by ImageShack.us
nazdravimo.......







anteo

ponedjeljak, 16.05.2005.

Hahahahahaha,cool................

BILJANA!!!!!!!!!!!!!!!!

Ovo vam je moja učiteljca Biljana ujedno i razrednica,meni je baš zakon,kad je dobre volje onda radi kaj te volja,ali kad nije onda je se čuvaj!!!!!!!!! Voli pucačine i neprestano ih igra pa mislim da je zbog toga stalno i živčana!!!!Ali,dobra je ona!!!!!!!Danas ona meni veli da nešt lijepo napišem o njoj ali ja neznam šta,ali evo,voli se šaliti sa nama iako još nikada nismo imali sat razrednika jer se nama uvijek nekud žuri ili smo u zaostatku,voli nas jako ili si mi to samo umišljamo,ali kaj da vam velim,napala me zbog ovoga kaj sam napiso ali mene baš briga,a kaj ti more,ipak o njoj mislim SVE NAJBOLJE,pozdrav!!!!!!!!!
anteo

i tak dalje i dalje................