anorexik blog

petak, 11.11.2005.

"DJED BOŽIĆNJAK"


(blogridersi vam predstavljaju priču... Priču koja teče onako kako vi odlučite... Početak je ujedno i kraj je ujedno i početak... Uživajte...)


Gotovo je poskakivao od sreće šetajući niz ulicu baš na Badnjak. Da bi si izbio Zvončiće iz glave, pogledavao je panična lica svojih sugrađana, onih koji su još uvijek pokušavali pronaći idealne poklone za svoje najbliže. Jedno mu se učinilo poznatim.
Ma, nemoguće da je to on, vjerojatno sam i ja smeten ovom zbrkom. Pitam se što da im donesem. Od mene moraju očekivati poklone, ovo je ipak moje doba godine. Nadam se da neću opet morati obući ono glupo odijelo, tako je glupo...

I dok su mu misli polako prelazile u realnost poprilično daleko od ove naše, nije ni zapazio da je zalutao u škrto osvijetljenu uličicu. Činjenica da se izgubio na svoj dan nije ga ni malo zabrinjavala. Okrenuo se u nadi da će ga svjetlo vratiti na pravi put i pred njim se u svojoj punoj snazi ukazao glavom i bradom – On.


Odaberi ovaj nastavak

Odaberi ovaj nastavak

Odaberi ovaj nastavak

Odaberi ovaj nastavak


- 03:00 - Hit me! (36) - Print me! - Link me!

<< Arhiva >>