anorexik blog

utorak, 01.11.2005.

is it time to drop the pen?


I've always wanted someone
to write me a song;
he'd be dazed by me,
he'd tell me something nice.

Now I know it will never happen.
I'm the one writing

for my perfect someone
who I don't want to meet

who I'm running away from
who I choose not to love
who gets this song
my perfect someone...

(26.07.2003.)



malo podsjeća na Ally McBeal s ovin my perfect someone, ali nema veze. valjda.

now to the point: DOGODILO SE!!! neko mi je napisa pismu, štaviše, neki su mi napisali pismu. predivna je i cila san uživljena u nju. i sad se pitan je li zaista došlo vrime da se maknen sa strane pjesnika i pređen preko puta, do muza.

ne znan, uvik san sebe doživljavala ko nekog koga niko ne vidi. mislin, primjećuju me ljudi i to, ali mislila san da u mene niko nikad nije bija potajice zaljubljen. i sad kad gledan, dok san ja patila za svojin idealiziranin neznanicima, možda je neko mene idealizira (više nego šta to sama radin), možda san ja unosila sreću nekom u život, a da ja to ne znan.

ipak, 26.07.'03. san mislila da mi niko nikad neće napisat pismu. kad ono, pisma!

i sad je deeya malo zbunjena. eto, pisaću još malo, ako me riči opet budu mučile iznutra.

- 19:48 - Hit me! (7) - Print me! - Link me!

<< Arhiva >>