anorexik blog

utorak, 25.10.2005.

Beneath the trees


one day the trees will fall asleep
near the dawn of your eyes
the blue sun will send its neutrons
to their roots

one day your breath will rest on my shoulder
it will be able to heal,
like a mutant's blood is,
we'll be strong, immune
to people's disasters

one day I will slice
all my demons and your angels
for us to be together
covered in blood of our protectors
beneath the burning trees
like we always were

there, you'll write to me
you'll tell me a story
- 00:55 - Hit me! (10) - Print me! - Link me!

srijeda, 19.10.2005.

surf's up, dude!


vjetar se poigrao s mojim zavjesama
i unio more u njih
mirisom svježeg duhana i pokojeg škampa
od njihovih nabora stvorio je valove

nema dugokosih kalifornijskih surfera
i večeras ću ponovno
grliti jedino svoja koljena
nasloniti bradu na njih
i zajahati najveći val

- 19:44 - Hit me! (10) - Print me! - Link me!

utorak, 18.10.2005.

Rastem?


Danas sam narasla. Naučila sam nešto novo o životu. Naučila sam da se u međuodnosu muškaraca i žena radi samo o želji za reprodukcijom. Ono što mi nazivamo ljubav je - jednostavno - primitivni nagon koji nam dolazi kad upoznamo nekog čiji nam se genetski kod sviđa. Dakle, muškarci nisu tu da razumiju žene, niti su one tu da razumiju muškarce (biološki govoreći: ionako te samo osoba koja ima isti spol kao ti može razumjeti); za razumijevanje ti služe prijatelji i dnevnik, eventualno plišana igračka.

Ne tvoj muž. Ili tvoja žena. Žena je tu da rađa i pere, a muškarac je tu da radi i donosi lovu, te da se relaksira u slobodno vrijeme (naravno, daleko od svoje žene, koja ima posla sa čišćenjem WC-a i slično)

I to obično rade u čoporima:
- žene idu u šoping
- muški gledaju nogomet
- žene peru
- muški rade
- žene rađaju
- muški misle
- žene organiziraju
- muški piju
- žene 'vole'
- muški 'jebu'

Tragično.

I zašto se svejedno ne mogu natirat da to povirujen?


- 23:58 - Hit me! (4) - Print me! - Link me!

nedjelja, 16.10.2005.

6eja


Zašto uopće broj 6 u postu?

Možda zbog njegove dijaboličnosti. To je bar prvo šta neko može pretpostavit.

Ali pravo pitanje je zašto je 6 dijaboličan broj? Zašto to nije npr. 4?

Just for the record, svi brojevi imaju neku simboliku koja se ne odnosi samo na oznacavanje količine jedinki. (Ovo je nešto šta se zove numerologija i nužno je povezano s mojon opsjednutosti horoskopon.) Tako je npr. 3 božanski broj - označava Trojstvo, krenuvši od onoga Otac-Sin-Duh do koncepcije Raj-Pakao-čistilište. Bibilija je ustvari, puna te trice i svako malo se spominje, ali neću sad cijepit s tin, možda bi pomoglo da je zaista i pročitan - pokušala: failed.
I Danteova Komedija je prožeta ovin božanskin brojen: Pakao, Raj, Čistilište (3 dijela); 9 krugova pakla (3+3+3), 99 pjevanja (+predgovor)...
7 je isto biblijski broj - 7 godina suše (kad ono Mojsije dođe faraonu), 7 smtrnih grijeha (my favourite), 7 sakramenata, 7 dana stvaranja svijeta, ali i recimo sedmi dan u tjednu, koji je dan odmora.
40 neću uopće spominjat.

Ali ono šta mene zanima je šta je u broju 6, tj. 6 6 6 toliko zlo. Zašto je on broj Zvijeri? Jel zbog 7-1 ili možda 3+3 bez zadnje trice?
Uuu, ako nastavin neću moć spavat, ali virujen da ću s većin poznavanjen numerologije možda i svatit.

- 14:29 - Hit me! (13) - Print me! - Link me!

srijeda, 12.10.2005.

milionski grad

U gradu od milion stanovnika
tako se lako utopiti,
tako je lako pobjeći.
Nečujno šetati divovskim, polaganim koracima.

Ne osvrtati se
u nadi da su zgrade što su se ponosito uzdizale
srušene
titrajima mojih cipela.

Zar nije najlakše otići?
Bez suze, bez prijatelja
odustati od jedne male, slatke,
sunčane ljubavi?

I ponijeti razglednicu,
sliku jedne klupe na kojoj su bila naša imena
kad smo postojali samo ti, ja
i milionski grad.


- 01:14 - Hit me! (6) - Print me! - Link me!

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>