ancy :)))

31.05.2007., četvrtak

sudnji dan je , a ja ne mislim... :((

ockej, je da je naslov ovog posta malo pregrub.. al eto, to su stihovi jedne pjesmice koju sam trenutno slusala.. i što je najgore, baš se u takvoj situaciji i ja nalazim.. pritišću me sa svih strana, ne znam , valjda bi trebala imat 5 ruku i 10 nogu pa da mogu bit na svim mjestima di bi ljudi htjeli da budem.. baš sam došla iz auto-škole... ajmeeeeeee, užasa... kaže instrukot nije strašno , al znate mene, uvijek perfekcionist u nekim stvarima i kad nekaj neide dobrooo ludim na sebe. ma budem ja to nekak. trenunto me više brinu 3 luda kolokvija - od kojih niti jedan nisam naucila kak se spada, a za 2 dana su.. mislim da mi danas ne gine cijelu noć učit i marketing, i međunarodnu ekonomiju i gospodarstvo hrvatske..
oće mi tko pomoć malo? :)
il barem sutra ujutro pokucat na vrata i probudit me , jer stvarno neznam kak bum se zdigla iz kreveta.. ak me ukoči tražit ću odštetu od faxa kaj moram puno učit.. heheh.. al odšetta u naturi.. ma joooj, di je kakav zgodičak mali da me mazi i pazi dok se raspadam?? smrcccc.. :(
eto, umjesto da učim za subotu, ja tu razmišljam o dečkićima.. heheheh,.,. tipično. :)

- 20:21 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

eto ljudi moji.. nist posebno. malo cu vam pisat o sebi i svojim radostima, svemu kaj me usrećuje, kaj me moze rastuzit, zbog ceg skacem od srece, i zbog ceg sam ljuta.. al tog ljuta ce bit najmanje od svega.. :)
ja sam Ana,sa nekoliko desetaka nadimaka tak da ih nebi sve nabrajala.. sam cu rec da ovaj studentski zivot uopce nije los... znaci, vec ste zakljucili da sam studentica.. i to ko pola nase lijepe, predivne HRvaške.. na ekonomiji sam, "volim sve kaj volje mladi" :)) , a to je najviše puno muzike, plesa, zezancije i punooo punoo sporta i da sam sto vise vani sa svojim najdrazim frnedićima ..

malo dobre mjuze nikome ne škodi!! :)