www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws           www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws

STARE STVARI - moje priče, moji snovi - Blog.hr

utorak, 14.03.2006.

STARE STVARI

Kad sam bila kod kuće i malo pregledavala stare dokumente na računalu pronašla sam nekih starih pjesama i priča pa ću svaki dan objavljivat nešto od mojih starih djela


NOVI POČETAK

Bila je noć...
crna i hladna noć...
Padao je snijeg...
Bijel i sitan snijeg...
Čekala sam na cesti...
Sivoj i mokroj cesti...
Mislila sam da ćeš doći,
ali došao nisi...
Otišla sam kući
s osmijehom na licu
Jer tako je bilo bolje
Okrenula sam stranicu...
života svog novu stranicu...
Pogledala kroz prozor...
Zaleđen, sobni prozor...
Snijeg je prestao padati
Zatvorila sam umorne oči...
Došlo je jutro...
Bijelo i divno jutro...

- 20:25 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Heloo everybody!!!!!!!! Ich bin Ana i idem u jednu školu. Dosta često pišem pjesme i priče koje ovdje možete pročitati. Sviđale vam se ne sviđale apsolutno me se ne tiče. Eto to je to.

PRAVILA BLOGA

Ne želim komentare tipa: Blogać/blog/blogić ti je super/supač posjeti moj

Na tekstove polažem autorska prava. Zloupotreba se kažnjava najstrožim kaznama (vjerujte mi pronaći ću vas).

Za sada samo ovo ali smislit ću ja još toga

BLOGERI!!!

squo - legendarna ženska piše o svemu i svačemu!

aNdRiJaNkA - jedna cura koja je dosta slična meni. Isto kao squo piše o svačemu nečemu!

markomania - zanimljiv blog. pogled na svijet očima jednog dečka!

crna violina - definitivno morate pogledati