www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws           www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws

Za Darija… - moje priče, moji snovi - Blog.hr

subota, 11.03.2006.

Za Darija…

Uspjela sam pronaći priču kako smo se ja i moj dragi upoznali pa evo...


Ponovo je došao vikend. Još jedan od onih divnih sunčanih vikenda savršenih za provesti na snijegu. Obula sam buce, uzela bord i nagovorila brata da me vozi na skijalište. Dječja galama, uzbuđenje početnika i sezonski ski-pass u džepu na rukavu jakne.
Sjedam na lift i idem prema vrhu. Ja gore kad tamo svi članovi bording kluba, loži se vatrica, gajba pive u snijegu, priprema se snježna roštiljada… Di ste, šta se radi, opušteni razgovor, nude mi pivu jer znaju da je ne volim…pozdravljam se s društvom (u potpunosti muški sastav, ja sam jedina cura u klubu) kažem da ću poslije još svratit. Spuštam se dolje kad ugledam da mi netko maše, pogledam bolje kad ono Zeki sa skupinom učenika. Prilazim mu pričamo malo i ponudi mi 200 kn da preuzmem skupinu učenika, malo sam kratka s lovom pa prihvaćam ponudu…daje mi skupinu od nekoliko početnika, krećemo lagano s osnovama, kočenje na petama, pa na prstima, pa lagano spuštanje. Prilazi mi jedan dečko od svoje 22-23 godine i pita koliko je sat bordanja, odgovaram mu i kažem da se vrati oko jedan ako mu je prihvatljiva cijena. Završavam s prvom skupinom kada vidim jednu osobu kako s bordom pod rukom ide prema meni. Prepoznajem dečka od prije i čekam da dođe.
„Ipak ne mogu sam“ nasmije se, „teže je nego što sam mislio“, govori i gleda me svojim prekrasnim zelenim očima. „Ah da nismo se ni upoznali, ja sam Darijo“
„Ja sam Ana“, pružam mu ruku i pomažem mu da se ustanem „Ma nije to ništa teško“…
…Nakon nekih sat i pol svladao je osnove i kažem mu da možemo uzeti pauzu ako se želi odmorit, zove me na čaj i polako se spuštamo do restorana. Nakon pola sata pauze i kažem mu da slobodno može probati na lift ako želi. Vozimo se dvosjedom, kad u jednom trenutku nestane struje i lift se zaustavi… „izgleda da mi nije suđeno postati dobar border“ govori on u šali, nasmijemo se i nastavljamo sa zezanjem. Nakon pet-šest minuta lift ponovo kreće, silazimo s lifta i polako krećemo najblažom strminom na skijalištu prema dolje. Nakon 7-8 puta što smo se spustili liftovi se gase i krećemo svatko svojim putem…
…stojim na parkiralištu i zovem brata, kad odjednom netko maše i zove me. Prilazim, kad mi moj učenik od ranije nudi prijevoz. Kaže da je tu s frendom Ivanom i njegovom curom Lidijom i da me može odvesti do grada ako želim. S obzirom na to da mi je brat rekao da ne može doći po mene prihvaćam prijevoz i sjedam u auto s prilično veselim društvom. Za desetak minuta dolazimo do grada i oni me zovu da izađem sa njima tu večer. Dogovorimo se naći u centru grada oko pola deset…
Istuširam se, spremim i odem do centra. Njih troje već čekaju. Dolazimo u najpopularniji kafić za mlade koji je pun stranaca i pronalazimo mjesto za sjesti. Naručujemo jedno po jedno piće i ostajemo kojih tri sata. Oko pola jedan odlazimo do obližnje diskoteke i tada se Ivan i Lidija odvoje i odlaze na stranu. Nas dvoje iako u prepunoj diskoteci, kao da smo ostali sami. Smiješka se i gleda me pravo u oči. Pokušavamo razgovarati ali zbog preglasne glazbe to nam ne uspijeva. Uzima me za ruku i bez riječi vodi do plesnog podija. Stavlja ruke oko moga struka i lagano plešemo. Osjećam kako me sve više pritišće uz sebe…
…Pokušava mi nešto reći ali ništa ne čujem. Uzeo me za ruku i vodi me prema izlazu. Glazba je tiša i on me pita imam li dečka. Odgovaram da nemam i on gledajući me u oči pita hoću mu biti cura. Iznenađena tim pitanjem odgovaram mu da moram razmisliti i da me pita sutra. On mi odgovara da ne može sutra jer on ide kući. Gledam one zelene oči koje izgledaju kao da će zaplakat kad odjednom osjetim njegove usne na svojima i prepuštam se dotada najslađem poljupcu…
…Sutradan poslije podne opet me one zelene oči žalosno gledaju. Snažno me zagrli, poljubi i kaže: „Dat ću sve od sebe da se vidimo i sljedeći vikend, a pošto si ti maturantica ima da dođeš studirat kod nas“ nasmiješi se i još jednom jednom me poljubi i zagrli. Ulazi u auto i kreće kući,a sljedeći vikend dok se spuštam niz stazu u daljini vidim obrise poznatog bordera koji se pokušava ustati nakon pada…

- 20:16 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Heloo everybody!!!!!!!! Ich bin Ana i idem u jednu školu. Dosta često pišem pjesme i priče koje ovdje možete pročitati. Sviđale vam se ne sviđale apsolutno me se ne tiče. Eto to je to.

PRAVILA BLOGA

Ne želim komentare tipa: Blogać/blog/blogić ti je super/supač posjeti moj

Na tekstove polažem autorska prava. Zloupotreba se kažnjava najstrožim kaznama (vjerujte mi pronaći ću vas).

Za sada samo ovo ali smislit ću ja još toga

BLOGERI!!!

squo - legendarna ženska piše o svemu i svačemu!

aNdRiJaNkA - jedna cura koja je dosta slična meni. Isto kao squo piše o svačemu nečemu!

markomania - zanimljiv blog. pogled na svijet očima jednog dečka!

crna violina - definitivno morate pogledati