Free Web Site Counters

Malo nešto o meni
Nema tu se šta puno reći,radim ,trener sam nogometa,zanimljivo mi je dizajnirati web site-ove,nisam više toliko mlad iako se tako osjećam pa zato se i upuštam u ovakve stvari.
Otvoren sam za sve vrste razgovora.

Ekspertize,kojekakve

21.01.2006., subota

zašto "random life"

Noć me ubila od nespavanja,razlog neznam,ali počeo sam razmišljati šta napisati.Nego tako mislim,da objasnim zašto takav naslov bloga,pa slučajno se upitam jel to moguće.Ma je.... ide život brzinom svjetlosti,a ništa nemožeš stići,kao da si uvijek tu negdje,a nisi.Pa tako slučajno uvijek se vratiš otamo gdje si krenio,žena nezaposlena je.. te kući kako fali ovo ,ono popizdila što nema posla jer joj je pun k.... djece i kuće,pa djeca slučajno ti skaču po glavi svaki put kad se pojaviš jer hoće na klizanje,a ti skupljaš sranja i onda pukneš.Hvala bogu počinju mi sportske obaveze.U p.m.Sad će tek biti sranja.Koliko sam sretan toliko sam i u bedu jer kad te počnu je... kojekakvi frikovi što nazovi vode te naše jadne klupske institucije, dođe ti da sve odje... i ........Idem tako ulicom i vidim na suprotnoj strani turbo komad na tramvajskoj stanici.Gledam ja,onako kao da sam vidio "gospu",a ona ko fol nekuži to pa ispod oka baca zjaku jer joj imponira,odjednom jebote škripa kočnica,lik trubi je.. mi,mislim cijelo porodično stablo,ja malo odskočio,daj odfuckaj majmune, ipak bio sam na pješačkom,ali nekrivim ga u pravu je,bolje da sam prije prijelaza razmišljao onom "većom glavom"koju nosim na ramenima nego onom koja razmišlja ispred kioska kad vidi naslovnicu novog"Smokvinog lista".I tako ti se vratim u stvarnost,nje nema otišo tramvaj,a ja nastavio dalje prema onom čemu se uvijek vračam,slučajno,bistra uma,ipak sat zvoni,"time to work",jebote ko ga izmisli.

- 22:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Vic tjedna
1)
Bili tata i sin zec u šetnji.Vrate se,tata usran,sin popišan.
-Šta je bilo? - upita mama.
-Da si vidila kako medo briše guzicu s tatom,i ti bi se popišala od smijeha.
2)
Pita učiteljica Ivicu:
-Zašto opet kasniš u školu?
-Pa,morao sam voditi kravu pod bika!
-Zar to nije mogao tata?!
-Ne,to mora baš bik!


3)
Što kaže Crnogorac kad se probudi nakon petgodina iz kome?
-Bože,da mi se je naspavat pa umrit.