Objavljeno: četvrtak, 05.04.2007.

NA KRAJU IPAK SUZE RADOSNICE....

joj...ljudovi moji kaj da vam velim....jučer je bilo napeto...
..a znala sam da ne bu bilo lako..čak sam se u dubini duše
bojala da će mi Dinamo izgubiti nakon onog s Vartexom....
...ali nije...i ko što naslov kaže na kraju su ipak bile suze radosnice...smijeh
uglavnom...kako je tekla utakmica...za one (debile)koji nisu gledali....dead
...moram naglasit da je Dinamo u 1.poluvremenu bio jako loš....blabla
ah ljudovi moji šta ćete...ja volim Dinamo više od svega u životu al kaj je je...
1.pol.nećemo komentirat....samo ću nadodat da je u 1.pol Dinamo gubio 2:0...
a debili koji su postigli golove zovu se:Damjanović u 39.minburninmad...i Bartolović u 45.minheadbang
...tad je nasto lom...počela sam histerizirat....bila sam sama u sobi....
bacila sam na tepih sve kaj se dalo bacit...i čašu sam zafitiljila u zid....i pukla je...dead
i plakala sam ko kišna godina....samo sam si zamislila kako hajdukovi igrači drže
pehar pobjednika kupa...umjesto Dinamovacamad....i suze su tekle same od sebe....
no u 2.pol Dinamo se probudio....u 76.minuti...moj Modrićsmijeh zabija za 2:1....
joj ja tog malca volimthumbup....i onda u 90.minuti...Josip Tadić na isti način ko Luka
zabija za 2:2....s istog mjesta u isti kut gola....onaj starkelja od hajdukova
golmana nije mogo ništa....nek ode u penziju...dosadan je...anus jedan....madnut
onda je u 88.min Žilić udario Drpiča šakom u nos....e da mene neki tovar
smrdljivi takne....slomila bi mu svih 205 kostiju...jednu po jednu.....
oni koji me poznaju...znaju da bi to i napravilayes....no da se vratim na tekmu...
i dobro....Žilić šaketira Drpića...a ovaj mutavi sudac...Svilokos ludcrveni karton
dao je umjesto Žiliću...PELAIĆU....ja mu ne bi izašla vanno....prošla je i 90 minuta....
i produžetak od 4 min....onda je počelo slavlje....i igračevo...i slavlje BBB-a...koji su bili odličnithumbupsmijeh
a i moje....trčala sam i skakala po kući....ko zadnji debil sa Dinamovim jastukom
u rukamabanglud....onda sam skužila...ja....ja...ja plačem....plačem od sreće....plačem
zbog ponosa što sam purgerka i plačem zbog vjere....vjerovala sam...Dinamo
je Dinamo...i nema meni do njega....cereksmijeh

Image Hosted by ImageShack.us

ljudovi moji...mah,mah...mahmah
smijeh....DINAMO JA VOLIM....cerek


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

#pageHeader {height:401px;background: url('http://img370.imageshack.us/img370/5193/dinamorl5.png') no-repeat top;}