Objavljeno: četvrtak, 06.12.2007.

Oj....čeljadi moja....

Evo da i ja napišem post nakon 4 mjeseca....mislim da bi to bilo u reduyes....svašta se meni izdogađalo u ta 4 mjeseca....upisah PTŠbang....proći ću s 4....nadam sesmijeh....ko što svi znate....jučer je na Maksimiru gostovao HSVheadbang....i mi smo zgubili 2:0....kriv je sudacburninmad....onaj jedanaesterac bio je totalna debilana....naravno bijah na tekmi....pusam Evu,Peroka i ostale....neam blage kak se zovu....ugl pusam vas sve....wave....ubili su me jučer na tekmi....hrpa derbi navijača....pogali smo se i ja imam podosta masnica po nogama al nea beda....bijah na Ajaxu,Werderu,Baselu....na svima je bilo predobro....da sad se sjetih....pusam Mirnu koja je bila švorc pa nije išla s nama i Stoju koji se na Zagrebu skinuo i pobro upalu pluča pa ni on nije bio na HSV-u...
kaj je još novo....iam dečka i jako sam zaljubljena cerek...u njega naravno....skupa smo već 2 mjeseca i ljepo nam je....dosta se svađamo al to su onak neke glupave svađe....sad sam u šk....na računalstvu....jebeno mi je...niš ne radimo....tu svi drkamo po kompu....danas je Sveti Nikolaj....tak ga ja zovem....dobila sam šibu od mame....mutomba....ajde ljudovi voljam vas sve....mah mah....lolmah
smijehDINAMO JA VOLIMcerek


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

#pageHeader {height:401px;background: url('http://img370.imageshack.us/img370/5193/dinamorl5.png') no-repeat top;}