Objavljeno: nedjelja, 11.02.2007.

VIKEND...

kako mi je prošao vikend....pa ugl.OK...al imala sam slom živaca...DOSLOVNO...dobro ne baš doslovno..al poludoslovno...naime...jučer...na ribnjaku se debil od Luxaburninmad napio ko stoka...dobro više je glumio...al nvm...i posvađo se s nekim tam likom kaj je isto bio na fišu...zaboravila sam kak se zove...i dobro...prestali se oni svađat i Lux ode nekam s Tinekom i još nekim...a u blizini je bila neka cura.....i Tinek ko Tinek..(DEBIL OPSJEDNUT JEBENIM SPUŽVOM BOBOM)headbang...pokaže prstom na tu curu i kaže Luxu da je to taj lik s kojim se Lux posvađo prijeheadbang....i Lux onak "pijan" i živčan udari tu curu i sruši je na podmad....xD....al to nije kraj...ode ta cura u Purgeraj da si ispere krv s koljena i s ruke...i mi za njom....ja na wc...naravno....i nisam ni došla do jebenog wc-a kad eto Luxa...upada on u ženski wc bez pol bedamad....mislim...DEBILU....a konobari za njim...izbaciše tako oni sve nas iz wc-a......e tu sam popizdila....KAJ SE JA NEMREM NI JEBENO SPIŠAT NA MIRU BOŽJEM?!?!?!?!headbangburninmadmaddead....xD....i tolko sam ga izvrijeđala...i zbog toga kaj tuče cure....BEZ JEBENOG RAZLOGA,a i zbog toga kaj se ja nisam mogla spišat na miru....i to je to....i na kraju sam se ipak spišala....al u jebenom grmu....xD....I LUX....MRZIM TE....MENE SAMO TAKNI OSTAT ĆEŠ INVALID....VEĆI NEGO ŠTO JESI!!!!!!!!mad
PUSEK SVIMAwave
DA I IDEM NA DINAMO-HAJDUK....DEFINITIVNO....thumbupyes
DINAMO JA VOLIM....cerekwavePA-PAwave


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

#pageHeader {height:401px;background: url('http://img370.imageshack.us/img370/5193/dinamorl5.png') no-repeat top;}