Objavljeno: četvrtak, 07.12.2006.

POST OD 3 DIJELA...UGL SLIKE....ZADNJI DIO OZBILJAN....ČITAJ!!!!

1.EVO MALO SLIKA O MOM NAJDRAŽEM VOZAČU FORMULE 1...uživajte

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
kak smo sretni....

Image Hosted by ImageShack.us
voooozzzzzzziiiiiiiiiii....

Image Hosted by ImageShack.us
volim ga...


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
PA KO GA NE BI VOLIO????


TO JE TO KAJ SE TIČE ALONSA.....

2.SAD MALO SLIKICA ONOG KAJ VOLIM....OSIM ALONSA....

ovo jako volim....
Image Hosted by ImageShack.us

baš sam cakani...
Image Hosted by ImageShack.us

kjut...
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
nije da sam neka žestoka rockerica al volim nosit starke....

3.REZANJE
Ni sama nemrem shvatit zakaj ja ovo pišem i zakaj vi ovo sad čitate....al nije ni bitno...ak ste počeli...nastavite...
GLAVNO PITANJE:zašto se ljudi...mLadi...pogotovo režu???

Image Hosted by ImageShack.us

KAD NAM NEKO KAŽE DA SE REŽE SVI MI MU BEZ OBZIRA NA TO DAL NAM JE NAJ FREND/ICA IL NEKO NEPOZNAT UPUTIMO ONAJ WTF?! POGLED!!!SVI LJUDI KOJI SE REŽU DJELUJU NAM LUDO I DEPRESIVNO...AL NEKIMA JE TO JEDINO SVIJETLO U TAMI....ZNAM ZVUČI TAKO GLUPO..AL VJERUJTE MI,NIJE....IMA I ONIH KOJI IZIGRAVAJU FACE....ONA SPIKA:"JA SE REŽEM I SAD SAM FACA".....NEKIMA JE TO JEDNOSTAVNO NEKI NAČIN UTJEHE....NEĆU NAPISAT GLUPI NAČIN....JER NE MORA BIT....I DALJE NE ZNAM ZAKAJ PIŠEM SVE OVO....UGL.NIJE BITNO...BITNO JE TO DA TE LJUDE NE OSUĐUJEMO I DA IH NE GLEDAMO ONIM WTF?! POGLEDOM NEGO....NEGO NIŠ...SAMO DA IH PUSTIMO DA ŽIVE SVOJ ŽIVOT....
A JA I DALJE NE ZNAM KOJI MI JE KURAC....ZATO JE BOLJE DA VIŠE NIŠ NE PIŠEM!!!!ALI USKORO STIŽE NOVI POST....


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

#pageHeader {height:401px;background: url('http://img370.imageshack.us/img370/5193/dinamorl5.png') no-repeat top;}