sve je ovdje
myspace graphic











jA sE zOvEm AnJa

16.10.2007., utorak

TOŠE PROESKI

evo neznam kako da ovo napisem da se ne rasplačaem.ali toše proeski koji je vrlo plemenit i moj naj drazi pjevač je preminuo..kadsam to čula osjećala sam se čudno onako kao da mi je neko bliznji umro.evo nekolko riječi njemu:dragi toše nedostajat će mi tvoja slatkost i ljupkost.ostat ćeš mi u sjećanju kao čovijek koji je bio uspiješan i dobar pomagać dijeci.sad jepola moga srca već prazno.i nikad neću te zaboravit.poćivao u miru!

NEŠTO O TOŠI

Tose Proeski jedan od najboljih makedonskih vokala svih vremena, rodjen je 25. Januara 1981.god u Prilepu. Svoju sklonost ka muzici pokazao je jos kao mali, ucestvovajuci na decijem festivalu “Zlatno slavejce” u Skoplju. 1999. godine Tose Proeski i “Avalon produkcija“ potpisuju ekskluzivan ugovor za saradnju i iste godine 15.Maja izlazi njegov prvi CD. I od tada njegova karijera ide samo uzlaznom putanjom.

ŠTO SE DOGODILO?

Jutros oko 6 sati i 30 minuta, dva kilometra od petlje u Novoj Gradiški, u sudaru VW Tuarega srebrne boje i kamiona, poginuo je poznati makedonski pjevač Toše Proeski. U vozilu su bili, osim pjevača koji je spavao na prednjem sjedalu, i Ljiljana Petrović (1958.) iz Skopja te Đorđe Đorđevski (1975.) također iz Skopja koji je i upravljao vozilom. Do nesreće je najvjerojatnije došlo zbog nedovoljnog razmaka između vozila tijekom vožnje.

evo slike i videi od toše proeskog:






Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nevjerovatno, ali život je zaista igra bez granica. I ljudi zaista dolaze i odlaze, no za njima ostaje onaj neizbrisivi trag koji će zauvijek živjeti, te kojeg će pamtiti oni koji su ga poznavali. Bio je velik čovjek i još veći prijatelj. Bog zaista katkad ima čudne putove...

ovo je post posvećen njemu i neka zauvijek ostane u srcu svima nama.


- 17:58 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
sve o meni
O MENI
IME:ANJA

PREZIME:NIJE VAZNO

GODINE:11

MJESTO:BILJE

ŠKOLA:OŠ BILJE, 5.B

VOLIM:CRNU BOJU, MOJ KOMP, FRENDICE,
KIŠU,OBLAKE ,MORSKE PSE

NEVOLIM: SEBIČNE LJUDE

HOROSKOP:VAGA

STO SLUSATE???
METAL
ROCK
HIP HOP
RAP
DANCE
  
pollcode.com free polls


SLUSATE LI NARODNJAKE??
UVIJEK
NEKAD
  
pollcode.com free polls


STO MISLITE O MOME BLOGU???
NAJBOLJI JE
OK
TAK-TAK
RUZAN
GADAN
  
pollcode.com free polls


ZA KOGA NAVIJATE???
DINAMO : (
HAJDUK
OSIJEK : )
NEKO DRUGI
  
pollcode.com free polls


KOLKO IMATE GODINA ???
8-11
12-14
15-17
VISE
  
pollcode.com free polls


STO MILITE O MENI???
SUPER SI
DOBRA SI
OK
NISI ZABAVNA
LOSA
  
pollcode.com free polls



DI ZIVITE
U ZAGREBACKOJ ZUPANIJI
U OSIJECKO BARANJSKOJ ZUPANIJI
U DALMACIJI
U ISTRI
NEGDJE DRUGDJE
  
pollcode.com free polls