samo još jedan kamenčić

Otkrila sam da mi teretanica koja mi je inače bila sprdnja sad uvelike pomaže. Teretanica je inače koncipirana samo za pretile žene koje se uspušu na stepenicama, pa onda dođu u ovu nježnu rozastu teretanu i tu se jako uspušu i uznoje na svakoj spravi, a kako sprave uopće nemaju opterećenja tako je manja opasnost da odustanu, kao što bi u svakoj ozbiljnoj teretani među svim onim nabildanim mršavim guzicama i učinile. Nisam u ovih par mjeseci uspjela postat pretilom, ali sada se ipak neviđeno lako uspušem i sve te nekad smiješne sprave i smiješne vježbice su mi postale aman-taman. Poslije toga sam nekako sretna i poletna i to mi je sad postalo okosnica tjedna. Najveć vježbam dupe i čučanj jer to je važno za izgon. Kažu. A onda i ruke jer to je važno za poslije. A i više od toga ni nemam što vježbati. Tu i tamo skakućem na mjestu i glumim trčanje jer to pomaže kontra ultraspore probave. Ultraspora probava trenutno je najveća pokora i trenutno je svladavam mekinjama i pahuljicama i još nekim praškovima iz apoteke. Praškovi blagi jer opasnost od dehidracije. Danas sam na vježbanju vježbala i slušanje priča s poroda jer gdje su žene, tu je i klafranje, a ponekad je korisno. Poslije tih neuspjelih vježbi a uspjelih informacija odradila juriš-vožnju na drugi kraj grada po opremu. Skupa oprema za novouspješno otvoreni obrt je konačno stigla, ujebala sam se ustvari maksimalno, ali to je valjda tako, jednom kad se usudiš pokrenuti kamenčić, e onda krene lavina, usudila sam se konačno pod stare dane postat samostalnom a onda su su počele događati i druge stvari pod stare dane i sad me gazi lavina nove opreme za obrt kojeg ću uskoro stavit na led jer porodiljni, za to vrijeme će mi isteći licence za software jer gamad ne prodaje nego na godinu dana, i za neko vrijeme sljedeće godine ću opet morat pogonit obrt bez legalnog softwera i bez ikakvog posla, budimo realni, jer tko će se sad baviti s poslom. Moram s tim obrtom izdurati godinu dana jer hzzo dao novce i uvjete. Velikodušno su u slučaju trudnoće dopustili i korištenje porodiljnog od maximalno 12 mjeseci a nedajbože koji dan duže od toga, jer onda slijedi raskid ugovora i kazna od 100.000,00 kuna. U slučaju bolesti djeteta i potrebe za posebnom skrbi...a valjda će prihvatit i neku potvrdu od komisije... u svakom slučaju nadobudno gađam porodiljni od samo šest mjeseci samo da ih se čimprije riješim. Za sada.
Puno planova i puno odluka i puno neočekivanih novih stvari.
Preporučam. :)


18.02.2020. u 14:36 | 5 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< veljača, 2020 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29  



Komentari da/ne?

opis bloga

Mah... samo serem tu bezveze...

. .

lupipaprezivi@gmail.com
fejspukarenje

Da li je bolje kad ljubav umre prije nas ili mi prije nje?