Onokad vidim sedam komentara na svojem jedva iskilavljenom postu pa sam si silno onda pametna jer znadem već unaprijed da su se komentatori oko nečega posvadili, zašto se ljudi uopće svadiju, zato jer su zdravi, imaju energiju i svađa je navodno dobra jer rađa razlog za pomirbeni seks, koji je navodno također dobar, čini mi se da dobar je samo zato jer je seks, ali ako mu je svađa razlog onda znači da su svađaoci u problemu jer za seks ne znaju naći boljega motiva. Ja za seks nemam motiva isto kao ni za svađu, što bi se reklo da se ne seksam, pa eto, kad ne bi u blizini bilo mužjaka koji nikada nema motiva za svađu ali zato vječito ima milion i jedan razlog za seks, onda se ni seksala ne bih nikada. Ovako se samo ne svađam. Nemam toliko energije. Volim mirno i trlababalan. Mužjak je danas bolestan, kuri na 39. Ja samo zato nervozna, vjerojatno će me zaraziti, svi su sada ionako bolesni, a baš sam se lijepo uspjela riješiti sinusa i sad sam u problemu ako se opet razbolim jer mi apotekarica ne da kortikosteroide bez recepta, a promijenila sam doktoricu koja nije mogla povući moje podatke od stare doktorice, jer stara je na črnomercu a nova u vodnikovoj a serveri su im različiti. Moje sve bolesti ostale su na starom serveru kod stare doktorice. Staru doktoricu ustvari nisam nikad ni vidjela jer, u ovih pet godina mojeg njojzi hodočašća, ona se ne pojaviše nikada, navodno živi negdje u kanadi a na črnomercu ima još uvijek svoju ordinaciju koju pod njenim imenom vode sve neka deca friško poispadala sa fakulteta. No, nije to problem, problem je što deca ne znaju uvesti reda pa se svaki puta moram bolesna i slinava svađati ona dva tri sata koliko trulim u neredu pred ordinacijom, a baš se ne volim svađati. Nova doktorica uvela je reda i ne prima bez narudžbe i baš mi je to super što je kod nje čekaona prazna. Eto se može kad se oće. Sad je samo moram uvjeriti da su kortikosteroidi baš baš suuuuuper za mene. I da ih razumno trošim. Piše na gugletu da uzrokuju osteoporozu, što je baš zgodno za moje godine jer i menopauza uzrokuje osteoporozu, a sad kad mislim da sam riješila sinuse vrijeme je da riješavam i menopauzu. Hormoni i to. Kažu da to isto ne valja jer onda tumori. Život, općenito, samo niz nekih događaja na koje se kačimo, s vremenom otvrdnemo pa se kačimo samo na one najoštrije, smrti, doktore, tablete i bolesti. Isto tako klikamo i na seks i ubojstva i poneko poznato lice. Dosadno i predvidljivo, algoritmi mora da razvaljuju vilice dok nas proučavaju...
Danas sam jogijala i pojela šaku čili papričica za večeru, kičma mi je zato razgibana a nepci sprženi. Volim jogu sve više a papričice djeluju sve manje, koristim ih protiv bacila i bakterija i virusa i što ih više jedem to me manje peku.

05.02.2019. u 22:33 | 7 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< veljača, 2019 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28      



Komentari da/ne?

opis bloga

Mah... samo serem tu bezveze...

. .

lupipaprezivi@gmail.com
fejspukarenje

Da li je bolje kad ljubav umre prije nas ili mi prije nje?