Zaboravljam

Zaboravila sam reći da uzela sam godišnji. Radi poslova u fušu. Sve da bi ih mogla na miru i naspavana posvršavati. No, kriza je pa se ne smije tako govoriti. Moralo bi se plakati i jaukati u skladu sinkroniziranog pjevušenja sa većinom. Kako misle svi, to je to...
Zaboravila sam reći i da smo uplatili jedrenje i da ćemo se otisnuti u plavo, samo mužjak i ja. I ta neka plastična kanta sa ceradom. I vecejom i krevetićima i kuhinjom i svim tim pratećim lelementima.. To za još onaj nepotrošeni ostatak od godišnjeg.
Radilo se, pa se zaradilo. Za godišnji. Na kojem opet rmpam u fušu. Da bih zaradila još više.
Zaboravila sam se hvaliti jer nije u skladu sa situacijom.
I tom, blaženom većinom koja o svemu sve zna najbolje i najglasnije.
Galamiti, režati i lajati.
Zaboravila sam reći i kako lijepo je povući se iz blatograda i doći na more, a onda se zabiti u mir i tišinu sobe.
Zaboravila sam reći i da dobila sam nalaze koji su potvrdili da su sve izrasline bile samo patetične nakupine. Nečega. Bezveznoga. I da sam rezultate s nalogom za uputnicu za daljne pretrage odnijela svojem doktoru. I da doktor je rekao da on nema ništa s tim, i da se tornjam svojem ginekologu. Ginekologica je rekla da ona nema ništa s tim, jer da uputnice piše doktor. Onda sam joj rekla da doktor je rekao... pa je sestra prekinula taj učarani krug i svečano napisala uputnicu i naglasila da ju odnesem, čim prije, ili u vinogradsku, ili na sveti duh, jer da se to užasno puno tamo čeka.
Onda sam, onda sam...
Otišla kući i skenirala uputnicu, pa je mejlirala na sveti duh, u vinogradsku, pa još i na centralno naručivanje, zlunetrebalo
Na prvoj uputnici za pisanje prave uputnice naglašeno je da se nalazi moraju raditi u prvom tjednu ciklusa. Primjetila sam da tu napomenu sestra nije prepisala na uputnicu. Pa, valjda nije bitno, otkud da ja to znam...
Onda su mi se počeli javljati.
Sa svetog duha javili da dođem dana tog i tog, u šestom mjesecu, u devet sati.
Iz vinogradske poručili da dođem dana tog i tog, u osmom mjesecu, u osam sati.
Još je jedan laboratorij dao neki točno određeni datum i točno određeni sat.
Javilo se i rebro adamovo. Reklo da dođem bilokoji dan u petom mjesecu između 2-og i 5-og dana ciklusa. Jedino koje je u obzir uzelo one dane u mjesecu.
Pa sam izabrala pobjednika... nije bilo teško.
Jedina prednost koju sam otkrila kod blatograda jest malo veća mogućnost biranja. U opsegu građana koji nemaju žnire, rodijake i ostale prateće lelemente.
Manjak blatograda jest što je u pm daleko, i što sad moram prekidati godišnji i opet putovati, jer oni su dani u mjesecu kad se rješavam hektolitara krvi, a peti mjesec, evo ga, sutra je. Skoro da se sve poklopilo.
Sutra je i praznik rada.
Junački ga planiram odraditi.
Ionako mi, otkad nema kapica i maramica, to više nije to...



30.04.2013. u 22:37 | 6 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< travanj, 2013 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          



Komentari da/ne?

opis bloga

Mah... samo serem tu bezveze...

. .

lupipaprezivi@gmail.com
fejspukarenje

Da li je bolje kad ljubav umre prije nas ili mi prije nje?