< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis

Pozdrav svima koji me čitaju.Nina je moje ime.To je sve,ostalo procijenite sami~_~

naruto
Which Naruto Character Are You?
Test by naruto - kun.com

Blogovi koje čitam

animedomain
animegrl
jeanne
SoulSociety
Kay'Est
Ja sam *~°Shishmish°~*
Dark's Hole
Demon life(take two)
yami yumi
anime rules
Tifa Rokkuhato
Journal of the half-dragon
Admit it! Your heart is as black as mine!
Hotaru
anime path
M-Shigatsu-M
digimon-digital world
anime life:*
nicole
hariem
baxon
jiraya
josnow
Gray Fox
Garrett
Kari-chan
chiaki
drawolfie
Anime Manga girl


Image and video hosting by TinyPic


ponedjeljak, 02.10.2006.

aloha ljudovi

konichiwa i oprostite što sam se tako dugo ne javljala(bila u kazni jer sam skinula preko pet gigabajta(zapravo nisam skinula nego sam gledala neke anime( koje nisam prije skinula kad sam skidala wolf's rain pa ih nemam)jer sam ih gledala online(koja mustra))ali sad sam izdržala kaznu i eto meme opet(ako se ne javljam duže od tjedan dana znači da sam opet nešto zeznula)ali dobro, sad ću priječi na važniju stvar, a to je:Naruto
Pročitala sam opise od anime lifea i odlučila sam(kako nema slika da ih ja stavim)
ali prvo moram reći nešto o narutu:omiljeni lik mi je kakashi(tako je kawaii zgodan)a glazba je stvarno supač(kad stavim neku glazbu u box onda je to jer mi se sviđa)a o animaciji da ne govorim(sviđa mi se što neki likovi nemaju šiške,to nekad stvarno nervira..).A sad sam stavila ovakav dizaj(green fairy) jer mi je onaj crni bio zamjena dok ne naučim kako staviti pozadinsku sliku)no dobro,slike:
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
i želim zahvaliti što me čitate(arigato),eto to bi bilo to za danas.komentirat ću sutra



| komentari (6) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.