zrcalo sa dva lica

26.05.2006., petak

POVRATAK SA RUZNIJE STRANE MIJINOG SVIJETA...

Bolje mi je...ne znam ni sama odakle sam izvukla preostale atome snage,ali danas se zilim kao nikada da nadvladam sve ove slabosti koje su me zamalo unistile proteklih dana.Napokon mi je doslo do mozga da sto si vise dopustam da tonem prije cu dotaknuti to dno,pa napokon i ja slabic da kazem stop-nema vise,majke ti...Ne znam ni sama otkud su izbile sve te stvari koje su me dotukle,valjda se sve nakupilo,a onda jos ako pridodam iscrpljenost eto kraha...Zasad se drzim,dolaze mi trenuci da se opet prezderem i povratim,ali nema sanse jer znam da bi opet bio slom koji vjerovatno ne bi izdrzala...Ne znam da li je to dobro,ali dosla sam do one faze kada mija vise nema terapeutskog ucinka,samo me cini slabijom,a cesto i iznevjeri tako da sam ja na redu da okrenemm leda njoj,bar na neko vrijeme...Znam da je se necu osloboditi tako lako,za to bi nakon svih ovih godina trebala psiholosku pomoc tako da mi jedino ostaje da se borim iz dana u dan i nadam da cu je bar moci drzati pod kontrolom...Naravno,leptirice moje,bez vas ja ne znam gdje bi sada bila,rijecima je neiskazivo koliko mi znaci vasa podrska i savjeti,ovo je neka tajna veza koju nitko nikad nece moci raskinuti,a ni shvatiti...Zivim za dan kada cemo se zajedno osloboditi ovog tereta i poletjeti,ali ono-ravno do visina,do one strane ane za koju se isplati boriti .........I naravno porukica za moju ariel-ljubavi,ja ne da ne mogu docekati nedjelju nego me to jucer diglo sa ovog dna,uskoro ce nam se mrvica vratiti,a niti za mjesec dana holy nam stize u zg sto znaci da kad se udruzimo nece nam biti kraja,a isto tako se nadam da ce se i druge cure javiti pa da sve to ne ostane samo na virtualnom jer ipak smo mi,hm pa gotovo kao neki klan...hehe ma joj ljubim vas sve.....................

<< Arhiva >>