zrcalo sa dva lica

25.05.2006., četvrtak

MIJA ME NAPUSTILA...

Ne znam sta mi se to desava,jucer i danas koliko god se trudila ne mogu da povratim...sve samo neka jad i bijeda od pljuvacaka ni h od hrane da izade,a sta je kompulzivna zderacica poput mene bez mije-nista,nula,zero...rane po rukama od guranja u grlo,rane u ustima i sva ta masnoca u ovom preogavnom debelom tijelu...Na 52 kile sam i da imam petlje sad bi prerezala zile,ali naravno kukavica,jadnica,svinja ni to ne moze....Gotovo je...sve je propalo,popadat cu sve ispite,za ljude nemam volje ni snage,cijele dane provodim uz wc skoljku,a nikakve koristi od svega,od mene uopce...Ovakvo stanje mi se jos nije desilo i ne vidim izlaza....Ne zasluzujem nista,svakim danom samo nazadujem,nikad necu uspijeti...a prije cu se ubiti nego gledati kako propadam i uklapam se u masu bezlicnosti.......

<< Arhiva >>