zrcalo sa dva lica

04.05.2006., četvrtak

POLAGANJE ISPRAVKA-U TIJEKU....

Leptirice moje hvala vam svima na potpori sinoc,poslije onog sta sam ucinila i kako sam se zatim osjecala stvarno mi je trebala.Zahvaljujuci vama danasnji ispravak mi nije tesko pao,pojela sam milkey way minute i jabuku i na tome stajem...naravno,special thanks mrvici koja me je smsovima danas popodne odvratila od ponavljanja pogreske.Sinoc sam ipak uspjela nesto malo povratiti i uzela sam laksative tako da je steta bila manja,ali posljedice su tu kao podsjetnik da se jos par dana moram suzdrzavati i od minimalnih kalorijskih unosa.Sutra planiram biti na vodi,a mozda mi se i za vikend posreci jer ipak je u ponedjeljak vaganje...Probat cu se malo suzdrzavati i od mije jer jucer me skoro dosla glave,a i unutarnji organi me nekako bole,ne znam da li ona ima svoje prste u tome.Danas sam se opskrbila colom light i vodama s okusom jer realno,drugo mi niti ne treba kad sam tako nekarakterna.Samo da te kile pocnu padati,vec lagano sizim...inace,osim po vagi trenutno se ravnam i po svojim proslogodisnjim dieselicama broj 25,jos koji centimetar i zakopcat cu ih,a dotad voda,voda i opet voda sa jabukom kao meduobrokom...Kissam vas sve,mrshavice moje,budite mi snazne,praznog zeluca i ne dajte se nasem groznom neprijatelju tj. hrani........

<< Arhiva >>