zrcalo sa dva lica

03.05.2006., srijeda

TOTALNI RASPAD SISTEMA....

Slutila sam da ce se ovo desiti,i naravno nisam pogrijesila....Cijeli dan zderem kao svinja,unijela sam ziher 2000 kcal...ubit cu se...Ovo nije normalno,ja sam ogromna,nezaustavljiva zderacica i jos mi je mija otkazala...Natrpala sam se totalno nepovrativim namirnicama,ruke su mi skroz izgrizene od uzaludnih pokusaja da gurnem cijelu saku u grlo,ali ono nista...nista da izade...Uvijek mi se to desi kad rano ustanem,ali glupaca ja se ipak forsala u 7 ujutro u teretanu,pa helou...Ne mogu se pogledati,gadim se sama sebi,ziher imam 105 kg...Najradije bih sad plakala,ali ne mogu od jada i bijesa...Kako mi se to moglo desiti,biti toliki jadnik i slabic....fuj,fuj....Ja sam na jad i sramotu svim anama,ovo je neoprostivo...

<< Arhiva >>