† I'd crawl through broken glass to you... †

srijeda, 05.10.2005.

IDIOT!!!!!

I kako rekoh danas sam rekla za 2 iz fizike.Nisu mi srali.Tata mi je rekao da mi neće niš govoriti za ocjene al da je važno da imam neko znaje.Mama mi nije dramila.
A danas me je glupi lik iz latinskog iživcirao.Ne da mi se prepričavat al rekao je nešto tipa da sam ja manje vrijedna jer sam u crnom da loše utječem na druge(laž,dobro utječem pod mojim vodstvom drugi popravili ocjene),
da cijelo vrijeme pričam(cijelo vrijeme šutim kao zalivena al sjedim u zadnjoj klupi pa...),
još je filipu prigovarao da ne uči a ja sam onda rekla da je to zato kaj se druži sa mnom(ironično),najviše me je uvrijedilo kad je reko mojoj best frendici da je bolje da se preseli od mene jer sam-loša.
Uglavnom ja to neću više trpit jer mi cijelo vrijeme prigovara već ak mi još jednom to kaže prijavit ću ga jer se prema meni nitko neće tako ponašati a i starci su mi rekli da se nema pravo tak ponašati i podržali su me.
Neću ja imati 2 iz latinskog jer sam u crnom.

Nek`ode čistit krumpire!

Do čitanja.

- 20:12 - Tvoje mišljenje ili ostavi posjetnicu (5) - Moje gluposti na tvom papiru - Moje škrabotine zauvijek