..::how did the cat get so fat::..

nedjelja, 09.04.2006.

Retardacija...

Danas sam skužila da sam društveno retardirana. Tj, imam jako malo prijatelja. I zato sam odlučila otvoriti blog. Mislim, znam puno ljudi, ali samo s nekima se družim. Po prirodi sam zatvorena (karakter-nemojte misliti nešto drugo!). Divim se ljudima koji čim nekog upoznaju mogu mu nešto povjeriti i takve stvari-meni su neki ljudi s kojima sam 8.g išla u osnovnu još uvijek nepoznanice, čisti misteriji! Možda je stvar u meni. Nekoliko puta sam shvatila da zapravo samo tražim najgore u ljudima. Nije baš da biram serijske ubojice za prijatelje, nego uspijem pronaći najgore u najboljim osobama- nemam pojma kako! Vjerojatno zbog toga i nemam dečka-ili je mršav, ili je debeo, onaj drugi pak nema ravan nos, a treći je glup. Po mom mišljenju idealni dečko ima dugu, smeđu, kovrčavu kosu, nije važno koja boja očiju, mora biti sportski građen i viši od mene. Treba imati poseban karakter, znate, da je totalno zagrijan za nešto, npr. glazbu, aute, stripove... Mora biti simpa, imati smisao za humor i treba uvijek biti spreman na bilo koju vrstu akcije. Bilo bi poželjno i da ne puši! Što mislite-da snizim standarde?!

- 17:58 - Kaži "MIJAUUU" (1) ~ Grebi ~ #