Angel of nimphs

subota, 21.07.2007.

anali, a ne analne rupe, drugi put

bilo bi ovih anala da sam ja revan spisatelj, ali ja sam ipak samo gimanzijalac koji divlja po civilizaciji.
jucer se na moru iva, marija, toni i ja dogovorimo da idemo na film festival u arenu gledati oceanovih 13. iva je rekla da je ona čitala u novinama da igra u 9 naveče. i tako ja kasnim. njih troje na iglama zbog toga što smo tek u 9 krenuli iz banjola. parkinga nigdje, gubljenje po gradu satima i na kraju marija napokon parkira svoga metalic sivoga golfa 4 ispod nekog procvalog drveta. krenemo do arene. na ulazu iva pita mogu li se jos kupiti karte za oceanovih 13, a ova na vratima počne crkivati od smijeha. kao, što je bilo? što nam se ženska smije u facu? what a fuck? izgleda da je iva čitala novine od prekjučer. užas..... makar smo zabavili vrataricu... demo do kioska i pogledamo što danas igra, kad ono... glupost za gluposti, a sutra igra shrek3.
odluka 2 što se tiče filma: sad idemo jest, a sutra gledati crtić....
supač.
a sada onaj bolniji dio: dvije modno osviještene cure na pulskom korzu i u ulici sergijevaca, svojevrsnoj dolini sponzoruša u našem gradu. pregledali smo sve izloge, sve cijene, sve boje i veličine. potrošili smo hrpu love (na svakakve gluposti), a najbolnije je iskustvo bilo u butiku sa nakitom. kada su naše lipe divojke ušle unutra nisu izašle dobrih pola sata. toni je već pitao ovu curu kada zatvaraju, ali e to bilo tek u 1.......................... užas. odustanemo nas dva od nakita, idemo gledati mušku modu, slike i slično. nakon ar sekundi skužimo da je oko nas makar 5 homića koji svi čudno gledaju u dva normalna dečka koji su izašli iz trgovine ženskim nakitom. na kraju smo se sakrili od svijeta u nekoj mini galeriji u prolazu neke zgrade.
sada da se vratim na ono podcrtano procvjetalo stablo iz početka ovog anala.
vratimo se mi do auta nakon još 200 trgovina, kafića, galerija ulica i komentara. golf prekriven cvijetovima onog jebenog stabla. stvar je u tome što sam alergičan.
sjednemo mi u golfa i krenemo, a ja krenem kihati. i kišem i kišem i kišem.... išao sam spavati u 6. probudiosam se kišući. dok sam ovo napisao kihnuo sam još 500 puta. šmrc.... idem sad na more da se očistim peludi jer ni tuš ni inhalator nisu pomogli..

pozdrav mojim otočanima s kojima ne mogu biti kada četvero ljudi slavi rođus. napiti ću se za vas, bez brige....... sve najbolje.

21.07.2007. u 12:50 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Angel of nimphs je

uvijek isti. nikada promijenjen, a ipak toliko drukčiji da me je svaki put iznova potrebno upoznavati


samo neka uđe u zapisnik da nije lako biti ja

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Ovo su dobre stvari, svakako isplative za čitat:
the manparty
barbie je odustala od bloga. shmrcc nut
na ča se tuče s ljubavi thumbup
dark angel
ivana- devil's diary
e, ma svi su izgleda odustali od blogova. i ja ću isto.