Angel of nimphs

petak, 29.06.2007.

anali, a ne analne rupe (vol 1)

stvar je u tome što više ništa nema smisla. je li to zbog moje krvi u alkoholu zadnjih dana, ili inačne opičenosti ljudi u ovoj ljetnoj situaciji. dakle, za početak naslov. svi znaju što su anali, a ako ne znaju neka pročitaju knjigu, potraže u rječniku, neka se obrazuju. definiciju vam dati neću...
za analne rupe znaju gotovo svi što su (ne, to nema veze sa crnim rupama u svemiru). iako ova moja piskaranja ponekad zvuče kao analne rupe poslije graha s kobasicom, ona s istima nemaju nikakve veze...
sve u svemu, da ne dužim o manje ugodnim stvarima idem biti konstruktivan i pisati nešto ok...
završila je još jedna školska godina. meni nije bila ni najmanje ugodna jer sam se mjesec pred kraj ubijao ko stoka da završim kako spada.
sad sam 3 dana nakon jebene školske godina došao u pulu. dočekaju me rendovi na škrilu (za one manje upućene - škrili je mjesto kod statue sredozemne medvjedice na plaži u banjolama kraj pule) svi sa sto pitanja (nije me bilo doma 6 mjeseci, naravno da pitju svašta). ovogodišnje domaće vino moje prozvodnje (dobro, bakine) niš ne valja. slađe je od kile šećera. moram to probai kao gemišt, ali inače živi užas. Piva je uvijek ista (kvragu, i mora biti ako vino ne valja). i tako kiss - kiss, riječ po riječ i dođemo kod frenda doma jer je kod njega još bilo bire. gledamo jedrilice u zaljevu i jednu jebeno veliku jedrilicu spram one o kolima mogu samo sanjati izgledaju kao igračke. svane dan oko 5 ujutro. nema više ni tu pive. pokupimo se nakon pospremanja prosutih kokica s margarinom koje smo jeli... odemo do mora. usput ja poberem kupaće, razbacam sobu da moji misle da sam bio doma spavati i odem na plažu. usput smo kupili laško, naravno da nam ne bude dosadno... dođemo na more zove me stari i pita di sam. ja kažem na moru, a on onako naivno da je vidio da sam bio doma, samo da ne zna odakle mi snaga se tako rano ustati i ići na more... whatever! bacimo se, izađemo van i zavalimo na jutarnje sunce. plaža je bila pusta osim jednog janeza koji je pecao... proudi me neka klinka koja me pošpricala vodom. oko mene slovenaca na bacanje, svi se nešto deru, vrište, skaču. piva mi se prolila, jebla majku svoju. još mi je žao... frend spava tmo u šteku. i njegova piva je partila u žalu.... dignem glavu, a ono slovenka od circa 8 banki (80ak godina) u toplessu izlazi van iz mora. scarry. u životu nisam vidio ništa gore, a vidio sam svašta... počnem vrištati ''I'm blind''. frend se probudi, a ova u međuvremenu ispari (sva sreća). ZAtim kava, p nas je rendica pokupila i odvela na još jednu kavu i doma.
Moja nona me dočeka. pita me jesam li ja u 3 ujutro lupao vratima. ja onako, uvjereno da, da to sam bio ja. kaže da je i mislila da sam to ja bio, da su oni oko jedan i po išli spavati... starci vjeruju u moj savršeni nered u sobi... feomenalno... život ide dalje, ali mi se još spava....

29.06.2007. u 12:35 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Angel of nimphs je

uvijek isti. nikada promijenjen, a ipak toliko drukčiji da me je svaki put iznova potrebno upoznavati


samo neka uđe u zapisnik da nije lako biti ja

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Ovo su dobre stvari, svakako isplative za čitat:
the manparty
barbie je odustala od bloga. shmrcc nut
na ča se tuče s ljubavi thumbup
dark angel
ivana- devil's diary
e, ma svi su izgleda odustali od blogova. i ja ću isto.