< svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Dnevnik jedne dvanaestogodišnjakinje koja se osjeća kao da je zarobljena u paklu, a ona je anđeo, naviknite se!!!dead

LINKOVI


Kathyn blog
Anin blog
Petrin i Katarinin blog
Ivanin, Larin, Lucijin blog
Laurin blog
Ivanin blog
Net
Miniclip



Blog images

Blog images



Images for your blog

Images for your blog



Images for your blog

Images for your blog





Contact Tables

I edited my layout at Bigoo.ws, check out these Myspace Layouts!








adopt your own virtual pet!













adopt your own virtual pet!






Volim

hip hop glazbu
crnu boju
internet
sebe
Katarinu(kao prijateljicu)
svoju sobu
likovni
mobitele
nekoga zezati
odbojku
glumu
televiziju
plesanje
pjevanje
spavanje
roditelje
svoga psa
pse
konje
delfine
kornjače
telefoniranje
brbljanje
sladoled
čokoladu
sve slatko.....


Cursors





Contact Tables

I edited my layout at Bigoo.ws, check out these Myspace Layouts!




Contact Tables

I edited my layout at Bigoo.ws, check out these Myspace Layouts!




Contact Tables

I edited my layout at Bigoo.ws, check out these Myspace Layouts!


Image hosting

Image hosting















Mrzim

kada netko zabada nos tamo gdje mu nije mjesto
kada netko istražuje moje privatne stvari
povrće
ogovaranje
cigarete
alkohol
bezobrazne ljude
ružnu odjeću
zmije
paukove
krv
pexa
doru
balavce(male)neodgojene
kišu
zimu
....
svašta ja mrzim ali se sada toga ne mogu sjetiti


Images for your blog

Images for your blog



Images for your blog

Images for your blog



Images for your blog

Images for your blog



Čokolada!!! Yamy!!
















O meni

UKRATKO

Ja se zovem Petra, svi me zovu Debela Shakira, Debela, Puhić, Pero, Puhetina (Puhetna)...
imam 12 godina, imam puno prijateljica, a najbolje su mi:

Ana
Katarina
Ivana
Lucija F.
Lucija L.
Nives
Sa svima sam si dobra!!!naughty


image hosting file

image hosting file




image hosting file

image hosting file




image hosting file

image hosting file





Contact Tables

I edited my layout at Bigoo.ws, check out these Myspace Layouts!





Contact Tables

I edited my layout at Bigoo.ws, check out these Myspace Layouts!

srijeda, 02.05.2007.

Zbrka u mojoj glavi...

Obično, strano, tmurno, najgore jutro. Utorak... jahanje, konji (na ovaj blog obavezno moraju doći Hana i Jelena!). Isto kao i kod Ane, več polako počinjem razmišljati kamo da idemo na more. Uvijek kada pitam tatu kamo ćemo ići, on odgovori da ne zna jer radimo sestrinu sobu i trošimo trenutno mnogo novaca. Uvijek tako kaže, a onda na kraju idemo na more. Čini se da ove godine neće biti tako. Čini se da ču Ani praviti društvo na bazenima. S njom se uvijek znam zabaviti, pa mi je zabava bez mora zajamčena. U subotu idem u Voćin! Yaaay!!! Da ne duljim, nastaviti ću s ovim danom.
Dakle, kao i obično, probudila sam se ujutro u 07:00. Spremila sam torbu za srijedu. Nisam bila nešto posebno uzbuđena, srijeda mi je bila kao i svaki drugi "dosadan" dan. Nisam se nadala ničemu posebnome. Došla sam u školu, bila sam ljutita jer Ivana nije došla po mene! Došla sam do nje kao ljuti ris. Prišla sam joj i pitala je zašto nije ujutro došla po mene. Ona je samo rekla da je danas imala nulti sat. Rekla je da se sjetim da ona srijedom ne dolazi po mene. Meni se sve činilo kao da je ponedjeljak. Zazvonilo je krenula sam na nastavu. Danas mi se prije tjelesnog dogodila mala nezgoda. Stajala sam vani. Matej Bubnjić je stajao iznad mene na zidiću, a Ančipokraj Mateja. Nešto su se nagurkivali i Matej je pao na mene, Anči ga je gurnula. Kako je pao na mene, nabila sam si tako jako koljeno, a i onako mi je već bilo "bolesno"! Nisam mogla vjerovati kakva je ona krava, kučka, je***a kuja!
Bila sam tako ljuta. Htjela sam je tako opaliti!
Krenula sam da ću je "udariti", ali me je u koljenu nešto presjeklo. Nisam više skoro mogla hodati, uz to sam si i ozljedila ruku.
Ta Anči, ona svima stvara probleme.
Došla sam iz škole, Ani sam dala bilježnicu iz matematike, da si prepiše nešto što smo pisali kada ona nije bila u školi.
Da mi se nekako oduži, pitala me je ako hoću da idem s njom i sa svojim psom da se idemo šetati (ona je povela i svog psa). Rekla sam joj da to neću propustiti.
Malo smo šetale pse, od 14:15 do 15:35. Bila je to duga šetnja.
Poslije šetnje sam se naručala i mrdala po kompu. Tako još uvijek mrdam!
Sada idem probati naći jel ima na internetu nešto o vremeplovima! ( Možda ima nade Ana, možda ima nade!)
Do tada pozz!
PUSS@!!!


Image Hosted by ImageShack.us

http://img405.imageshack.us/img405/3694/oiwh2.jpg

Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (7) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.