< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Dnevnik jedne dvanaestogodišnjakinje koja se osjeća kao da je zarobljena u paklu, a ona je anđeo, naviknite se!!!dead

LINKOVI


Kathyn blog
Anin blog
Petrin i Katarinin blog
Ivanin, Larin, Lucijin blog
Laurin blog
Ivanin blog
Net
Miniclip



Blog images

Blog images



Images for your blog

Images for your blog



Images for your blog

Images for your blog





Contact Tables

I edited my layout at Bigoo.ws, check out these Myspace Layouts!








adopt your own virtual pet!













adopt your own virtual pet!






Volim

hip hop glazbu
crnu boju
internet
sebe
Katarinu(kao prijateljicu)
svoju sobu
likovni
mobitele
nekoga zezati
odbojku
glumu
televiziju
plesanje
pjevanje
spavanje
roditelje
svoga psa
pse
konje
delfine
kornjače
telefoniranje
brbljanje
sladoled
čokoladu
sve slatko.....


Cursors





Contact Tables

I edited my layout at Bigoo.ws, check out these Myspace Layouts!




Contact Tables

I edited my layout at Bigoo.ws, check out these Myspace Layouts!




Contact Tables

I edited my layout at Bigoo.ws, check out these Myspace Layouts!


Image hosting

Image hosting















Mrzim

kada netko zabada nos tamo gdje mu nije mjesto
kada netko istražuje moje privatne stvari
povrće
ogovaranje
cigarete
alkohol
bezobrazne ljude
ružnu odjeću
zmije
paukove
krv
pexa
doru
balavce(male)neodgojene
kišu
zimu
....
svašta ja mrzim ali se sada toga ne mogu sjetiti


Images for your blog

Images for your blog



Images for your blog

Images for your blog



Images for your blog

Images for your blog



Čokolada!!! Yamy!!
















O meni

UKRATKO

Ja se zovem Petra, svi me zovu Debela Shakira, Debela, Puhić, Pero, Puhetina (Puhetna)...
imam 12 godina, imam puno prijateljica, a najbolje su mi:

Ana
Katarina
Ivana
Lucija F.
Lucija L.
Nives
Sa svima sam si dobra!!!naughty


image hosting file

image hosting file




image hosting file

image hosting file




image hosting file

image hosting file





Contact Tables

I edited my layout at Bigoo.ws, check out these Myspace Layouts!





Contact Tables

I edited my layout at Bigoo.ws, check out these Myspace Layouts!

četvrtak, 19.04.2007.

That is my day, totaly normal

I tako prođe još jedan dan. Bila sam na informatici, dovršavali smo referat na kompovima, a ja sam prošli puta napravila samo POLA REČENICE!!!! Pitate se zašto? Pa... prijateljici Katarini sam radila blog. Posjetite njen blog (pogledaj pod linkove) i... da... daj molim vas... posjetite moj i Katarinin blog (linkovi). Puuuuno komentirajte. Da... Katarina, znam da ćeš ovo pročitati zato te uljudno molim: "DAJ MI VEČ JEDAN VRAŽIJI PUT KOMENTIRAJ PUUUUUNO, JASNO, AKO NIJE, DA VIDIŠ U ŠKOLI". Vidite kako je b........., ja njoj komentiram, redovito, a ona meni?: Uopće ne komentira!!! Joj, daj imete nekakav prijedlog što da kupim prijateljici za rođendan!? Napišite u komentarima ako imate! Ivana, blog ti je usput zakon, samo ga još ukrasi. E... da... na vas sam zaboravila...no
Baš mi je bilo drago da sam mogla nekako pomoći BIVŠOJ simpatiji, trčala sam s informatike kući da bih Pexu donijela nešto o Tupacu Shakuru, baš i nemam pojma tko je to, ali znala sam da kod kuće imam nešto o njemu.Tako vam meni prođe još jedan DOSADAN dan!!! Sada ću još malo biti na internetu, a onda idem na WC jer ću se upišati u gaće, zatim idem pod tuš, zatim u pidžamu, zatim u krevet, a onda ću gledati televiziju dok ne zaspim. Ja vam usput NE MOGU bez T-E-L-E-V-I-Z-I-J-E. TV, kompjutorske igrice, internet,... kako sam mogla zaboraviti jelo....headbang, da... to je moj život bez toga ne mogu!!!! Ah... već me boli ruka od pisanja... moram se malo odmoriti, a onda krećem ponovno u akciju.wavemah Bye!!!! e... Sada moram stvarno pišati... i... JESTI... I PITI!!! FEŠTA!!!! PRVO PIŠATI!!!njamipartythumbup



| komentari (7) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.