< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Dnevnik jedne dvanaestogodišnjakinje koja se osjeća kao da je zarobljena u paklu, a ona je anđeo, naviknite se!!!dead

LINKOVI


Kathyn blog
Anin blog
Petrin i Katarinin blog
Ivanin, Larin, Lucijin blog
Laurin blog
Ivanin blog
Net
Miniclip



Blog images

Blog images



Images for your blog

Images for your blog



Images for your blog

Images for your blog





Contact Tables

I edited my layout at Bigoo.ws, check out these Myspace Layouts!








adopt your own virtual pet!













adopt your own virtual pet!






Volim

hip hop glazbu
crnu boju
internet
sebe
Katarinu(kao prijateljicu)
svoju sobu
likovni
mobitele
nekoga zezati
odbojku
glumu
televiziju
plesanje
pjevanje
spavanje
roditelje
svoga psa
pse
konje
delfine
kornjače
telefoniranje
brbljanje
sladoled
čokoladu
sve slatko.....


Cursors





Contact Tables

I edited my layout at Bigoo.ws, check out these Myspace Layouts!




Contact Tables

I edited my layout at Bigoo.ws, check out these Myspace Layouts!




Contact Tables

I edited my layout at Bigoo.ws, check out these Myspace Layouts!


Image hosting

Image hosting















Mrzim

kada netko zabada nos tamo gdje mu nije mjesto
kada netko istražuje moje privatne stvari
povrće
ogovaranje
cigarete
alkohol
bezobrazne ljude
ružnu odjeću
zmije
paukove
krv
pexa
doru
balavce(male)neodgojene
kišu
zimu
....
svašta ja mrzim ali se sada toga ne mogu sjetiti


Images for your blog

Images for your blog



Images for your blog

Images for your blog



Images for your blog

Images for your blog



Čokolada!!! Yamy!!
















O meni

UKRATKO

Ja se zovem Petra, svi me zovu Debela Shakira, Debela, Puhić, Pero, Puhetina (Puhetna)...
imam 12 godina, imam puno prijateljica, a najbolje su mi:

Ana
Katarina
Ivana
Lucija F.
Lucija L.
Nives
Sa svima sam si dobra!!!naughty


image hosting file

image hosting file




image hosting file

image hosting file




image hosting file

image hosting file





Contact Tables

I edited my layout at Bigoo.ws, check out these Myspace Layouts!





Contact Tables

I edited my layout at Bigoo.ws, check out these Myspace Layouts!

srijeda, 18.04.2007.

The good day

Ah... danas je sve bilo kako treba (napokon), e... da, Ana, zahvaljujem ti se što nama svima pomažeš povijest!thumbup Sada sam baš učila, i... taj tvoj način stvarno pomaže... sada još samo da i dalje naučim lekcije... javiti ću se i odgovarati... dobiti 5!!! Baš ti hvala!!! Jako mi to pomaže!!!smijeh Sada učim s lakoćom. E... hehehe...smokin Znate što mi se danas dogodilo? Bila sam se igrati kod Katarine, i došle smo gore u njen stan malo na MSN, i ja sam zamolila čašu vode, Katarina mi je ulila u onaj procjeđivać vode i ja sam čekala da se to iscjedi. Više nisam mogla čekati, pa sam počela ljevati u čašu... i... tada... pljas,.... voda se prolila po podu, meni po hlačama, po majici... Onda je došao Katarinin tata i bio je sav izbezumljen... brzo je otišao po ručnik i natapao u ručnik prolivenu vodu!!! Prava katastrofa!!! Uhuh... Znam, sada se više ne usudim sam sebi kod nekoga uljevati vodu u čašu!!! Pa, Katarina, Ana, svi koji me poznaju, skrivajte sve što ima veze s vodom,,.... jer... dolazi Petra-Vodomanka!!! Hehehehe....hehehe...headbang Čuvajte se!!!mad Bokić!!!



| komentari (16) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.