UZAVRELE STRASTI

26.08.2020.



slika: digital art

Sve se nešto ljudi
sami sa sobom svađaju,
a što stvarno žele
ni sami ne znaju.

Mršte se, psuju, kunu,
prstom upiru na sve strane,
svijetu u kojem žive
nalaze mnoge mane.

Strasno žele ljubav
i da je konačno ostvare,
a sve što su ostvarili,
za to kao da ne mare.

U toj uzavreloj košnici
i ja sa njima živim,
ne znam strasno živjeti,
samo se ljudima divim.

Vidim uglavnom
što i drugi vide
ljudi se svojih djelovanja
sve češće stide.

Stide se živjeti sa pohlepom
u uzavrelom svijetu
pa prst smjelo upiru
u našu planetu.

Opasnost često vide,
okreću očima na sve strane
rijetko govore o ljepoti,
a često spominju mane.

O, da mi je ovu strast
u vrline pretvoriti
i sa svakim čovjekom
u harmoniji živjeti!

VOLJELA BIH

24.08.2020.



slika: digital art

Voljela bih živjeti radost,
vidjeti smijeh na licima ljudi
i da se ljubav i zadovoljstvo
u ljudskim srcima probudi.

Voljela bih vidjeti
svugdje zdrave ljude
i da dobro zdravlje
uvijek prisutno bude.

Voljela bih da mir
u svijetu vlada
i u svakom biću
više obilja i sklada.

Voljela bih dobrotu
širiti na sve strane,
a sav višak u dušu
i srce da mi stane.

Voljela bih tako
ispunjavati želje,
da svatko živi sreću,
blagostanje i veselje.

Voljela bih da mi ove
želje budu ispunjene
i da svugdje cvjeta ljubav
od tebe i mene.

HVALA VAM

15.08.2020.



slika: digital art Le Monde de Keelan

Hvala vam za ljubav,
vama koji me volite,
a u sebi tajanstveno šutite
i meni ništa ne govorite.

Dok nježni osjećaji putuju
iz vašeg dobrog srca
i pune ljubavlju srce moje,
vi oplemenjujete moj svijet.

Vi, poznati i nepoznati ljudi,
zaslužni ste za moje bivanje
u kojem nevidljivo postaje vidljivo
i hrabro boji ovaj svijet
istinom koje ste vi baštinici.

Vaša ljubav daje mi snagu,
da dišem punim plućima
i krećem se smjelo
kroz ovaj velebni svijet.

Nadam se da ću vam
bar malo moći uzvratiti
ljepotom misli, riječi i djela
na svo dobro, lijepo i mudro
kojima ste me velikodušno darivali.

Vaša otvorena srca
otvorila su mi dušu
i pokazala ispravan smjer
na putu savjesnog življenja.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.