angel24

utorak, 27.06.2006.

U cajkama spas

Vec mi je pobogu dosta tih gluposti o ratu i nesto sto je bilo prije nekoliko godina.Pa to je odavno proslo i neshvacam neke ljude koji pljuju po narodnjacima.Pa mislim svako slusa sto hoce i nevidim di je tu problem.Mnogi govore da mladi ljudi to slusaju radi prkosenja prema starijima.A niko se ne pita sta se slusalo prije tog rata i sto su bili hitovi.Po meni svatko nek slusa ono sto hoce a ne da im govore da slusaju ono slusaj ono itd......
Za njih je sve sto je doslo sa susjetske strane narodna muzika a niko i ne slusa ta je takva muzika in.Ne zato sto se na takvu muziku pije razbija nego sto svatko moze naci sebe u nekoj pjesmi i dirne ga u srce.Da malo bolje poslusate tekstove pjesama od nekih izvođača i maknete muziku mozda biste i vidjeli koliko su te pjesme ljepe.
E da vam kazem zakej sam uopce poceo pisati o tome jer zbilja ne razumijem zasto nekima takva muzika smeta??????
I meni smetaju neki zvuci metala al ga mogu poslusati (osobito kod brze voznje) i ne pljujem po njima i slicno!!!!Nisam ja kriv sto su mnogi klubovi skuzili da im bolje ide i da vise zarade kad dovedu nekog izviđača sa njihove estrade!Mislin ne zelik kritizirati niti uvrijediti nekog al nasa glazbena scena je u kurcu i nismo mi krivi sto nemogu napuniti niti malu dvoranu doma sportova.Mislim osim nekih,al za razliku od njih da dođu napunili bi.Pa pobogu vidio sam i steta sto nemam slike sa koncerta Zeljka Joksimovica kada je napunio dvoranu sportova(covece koliko je zena bilo) a mediji su pisali da je jedva bilo par ljudi,pa pobogu sta se to desava???
Nerazumijem neke stvari
A sad molim vas zbilja ako vam smeta sto u danasnje vrijeme svi slusaju cajke ne obazirajte se jer njima ne smeta to sto vi to ne slusate i nece vam nista prigovorit zato nemojte ni njima!!!!
Mrzim kad me ljudi cudno gledaju kad vozim autic s glasno pojacanom muzikom nekima se i svidi osobito kad prodem kraj neke cure u minjaku a kod mene svira mini mini mini suknja lepo ti stoji.....
Gledajte je da je to stvar kulture al to me bar zadrzava da dok vozim nemislim na posao i na probleme u zivotu!!!!
i osjecam se sretnim barem ja ak nekom smeta nek se ne obazira nije to neko kurcenje da imam i neki stari auto isto bi to tako bilo!!!!!!!
Nadam se da nisam nekog ovime uvrijedio al morao sam to reci!!!!!
Angel

27.06.2006. u 19:09 • 7 Reci mi njeznoSacuvaj ovo na papiru#

nedjelja, 25.06.2006.

Kosulja plava

Uf uf uf izvukao sam danas zivu glavu kada sam se vracao izvana.Vozim se ubicajno uvjek pratim jedan auto da me murija ne klepi neda mi se pricati s njima.Al nije tako svaki put danas su me klepili odmah mi se otvrtio film unazad da sam popio pivicu prije 10 min..
Kao prvo posto nesmem voziti poslije 23 to mi je 500 kn, zato sto mi je rega ostekla prije par dana to mi je 500 kn makar sam platio osiguranje.I kao secer na kraju isao sam puhat.Duboko udahnuo i sta bude neka bude kad ono 0000000000000 same nule ja nisam mogo vjerovati ni murijak.Sav ljutito mi je vratio vozacku i rekao da odem....
e da rekli su mi i da regam auto ma budem u pon odgovorio i otiso!
I naravno da nisam otisao doma nego po frendove i opet zabrijao negdje i eto me sad sam doma i ovo pise idem spavat
gle dobar film na tv-u idem gledat film bokic

25.06.2006. u 04:19 • 5 Reci mi njeznoSacuvaj ovo na papiru#

petak, 23.06.2006.

I pala je zadnja nada

I sta reci......
mogu reci samo minutu sutnje za nase igrace kojima nije mjesto u repki nista drugo....
Eto barem nesto.
nemam komentara jer u meni kuca Hrvatsko srce..........
Kranjcaru sinu ti nije mjesto u repki a Tomasa daj za glomana pa fakat si je zabrijao.
A jos nakon toga Ivica Osim tko ga je uopce stavio na tv neka ode tamo odakle je dosao i nek tamo nekom soli pamet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Previse razocaranja previse nadanja previse tuge
Samo jos da me nebo poslusa i da pusti kap kise da znamo da jos netko place za nas

23.06.2006. u 00:30 • 3 Reci mi njeznoSacuvaj ovo na papiru#

srijeda, 21.06.2006.

Većer prije ponosa

I u nebo snjim i u pakao bad blue boy.....ah ne ne igra Dinamo nego nasa velika repka koja me je ipak malo razocarala protiv Japana,al vjerujem ja da mozemo ili ce opet biti fiju briju.
Al sta se moze vidjet cemo sutra.Necu vise o nogometu sutra cu hi hi hi ka dobijemo!!!!
A sto sad tako usrani dan sparan i cekam kisicu da malo pada.A padat ce jer sam napokon oprao auto a uvjek kad ja operem auto padne kisica.Ma nece mi biti zao bar ce malo osvjeziti ovu sparinu!
Cak nepomaze ni ventilator koji puse koliko vidim cjeli dan sam da mi on ne crke kao sto su mi danas crkle kocnice na autu.Ma lud dan nadam se da ce sutra biti bolji od danasnjeg ama svi se mi nadamo nesto.........
Ali ja ipak samo jedno HRVATSKA HRVATSKA u mislima do finala ..........

21.06.2006. u 21:49 • 4 Reci mi njeznoSacuvaj ovo na papiru#

petak, 16.06.2006.

Ispunjeni san

Brazil tema svih medija.Pa protiv nas Hrvata bas nisu nista pokazali.Ah da oni su umorni igraci igraju u ligama petice i moraju se odmoriti bla bla bla...
Ma niko u svjetu ne zeli da se ponavlja proslost Hrvati napadaju sa svih strana stadioni se pune hrvatska se pjesam ori.Pa to su Hrvati .Ma koliko se mi trudili i koliko je nigomet poznat u svjetu neki neznaju za nasu malu al za nas veliku zemlju.Ah da di sam stao,brijem da ako ovako nastaviumo igrati i da prestanemo sa strahom poceti utakmicu mozemo ponoviti 98.Ma moze i bolje s Brazilom ponovo u finalu da im pokazemo za sto smo mi sposobni.Ko fol ne bi bio ljepi prizor da su se zapalile sve baklje koje su trebane biti presvercane na stadion cirka 8500 al od njih prosle su samo tri,i k tome dobili smo i 12 igraca.Ma koji prizor Prso mirno prica s njim i ispracuje ga van.A sta cete to smo mi Hrvati mali ali ponosni na sebe.Znam da niko nevjeruje u nas al kad prodemo skupinu onda cete vidjeti djelo Hrvatske u to niko nevjeruje al ipak tinja u srcu neka nada da je to moguce osobito kada su svi vidjeli djelo nasih momaka protiv Brazila.Pa pobogu razbili smo ih nismo ih htjeli razbiti jel ipak su oni prvaci al ipak vidim ih snama u finalu i taj ce mi se san ispunit nadam se .....

16.06.2006. u 02:03 • 7 Reci mi njeznoSacuvaj ovo na papiru#

četvrtak, 08.06.2006.

Slabo izdanje

Evo mene da i ja nesto danas kazem.Ne nisam spavao nego sam gledao slabo izdanje hrvatske repke ako cemo tako igrati protiv Brazil onda smo popusili.Pa mislim stvarno ko onom Niki da uopce da igra pa ja nevjerujem.Sva je to nekako klizno.Ma necu ja o repki zelim im srecu 13 i da udovolje hrvatskom narodu da pobjede Brazil.Mislim na one Hrvate koji su pokupovali televizore na akciji.HI hi hi
Pa nebi oni radili takve akcije da neznaju da cemo spusiti.Al moje Hrvatsko srce je vece i u njemu tinja nada.Nada kao i u svakog Hrvata da ponovimo 98.Ajd valjda ce nam se sreca nasmijesiti.Dosta o nogometu zivi bili pa vidjeli..........
Sto se tice nebodera da vec se dugo gradi nadam se da ce biti uskoro gotov!Sanas na dolaze deset novih ljudi nadam se da ce biti lakse danas sam prolupao.Toliko od mene idem se naspavati da sutra budem odmoran!

Duge kise jesenje

Jednom kad sretnes me
to necu biti ja
vec samo uspomene
mrve sjecanja

Samo prazna bol
sad je ostala
prazna bol kajanja

I sta radis ti
nije vazno mi
tek kisa jesenja
podsjeca

Kap po kap kisa sprema se
samo da znas nisam lud
da mislim na tebe
kap, kap po kap opet padat ce
te duge kise jesenje

Jednom kad dani ovi
fino posive
ne zovi mene ti
i ne trazi me

Hladno srce
meni dala si
hladno srce
ostani

I s kim sada si
nije vazno mi
tek kisa jesenja
podsjeca

08.06.2006. u 00:07 • 1 Reci mi njeznoSacuvaj ovo na papiru#

utorak, 06.06.2006.

Nesanica

Jutro ljudi evo malo prije se dignuo zaspao sam gledajuci bambija i sta sad.Trebam se dignuti ujutro rano sjesti u svog voljenog lomenog ljubimca i otici na posao.Al kako?????
Kako zaspati sada.Sva sreca nije mi prvi putako da mi se desava tj zamjenio sam dan za noc i vise se odmorim kad spavam po danu.I to ti je zivot,Spavanje posao pa opet spavanje i jedva cekas da ce doci taj ocekivani petak da mogu malo predahnuti od stvarnosti.Stvarnost je takva a ljepo mi je mama govorila uci sine uci odi dalje u skolu.Ah ta moja mladost ludost.Ma necu ja sad o svojoj proslosti to nikoga ne zanima,buducnost je bolja.Bas sam danas bezveze pricao sa mamom i raspravljali nesto.Kad sam dosao do zakljucka da jos trebam raditi 30 godina ko bi to rekao.Sva sreca da mi je ekipa na poslu ok to mi je jedino vazno.Eh da danas nam je receno da cemo raditi cak do devet navecer.Ah tj glupi neboder.Da vam bude janije to je onaj na cosku Henzlove i Vukovarske.Ma bilo bi dobro da sam gore tj u njemo nego ja sam u garazama!!!!Sunce vidim sam za gablec al je ok.Evo bas je jucer nestalo struje da nisam imao svoj dragi mobac bio bi ko sismis po danu.Ma kmica je dole a ja montiram lampe!!!Za one koje neznaju ja sam elektricar mislim nisam po zanimanju al dobra je pinka.Ajd bar nam dolaze danas ujuro nova dvojca pa ce bar biti malo lakse mislim manje posla meni.Hi hi hi
Eh da moramo biti gotovi do 20 ovog mjeseca al nema sanse mislim da ce to produziti i dalje ajd bar mi je blizu.Do godisnjeg cu biti gotov bar se nadam jer ak necu onda cu poludjeti.
Ma necu ja vise o svom poslu to je dosadno barem meni idem bar je neki zanimljivi film na RTL-u a mozda ponovo zaspim ko zna.
Laku noc svima

06.06.2006. u 01:28 • 2 Reci mi njeznoSacuvaj ovo na papiru#

ponedjeljak, 05.06.2006.

Koma

Evo dosao ja sa posla prije sat vremena i umjesto da spavam ja sada visim na netu a staces takav je zivot nas radnika.Sve zivo me boli a sta bi bilo da sam radio cjeli dan.E da i to je sreca bila nije bilo struje do 11 sati bar sam malo uzivao.Uf mrzim ponedeljak taj je dan tako bljak nikak da se prviknem raditi posle vikenda.Ah jedva cekam godisnji uf sve cetri u zrak i uzivancija.More plaza uf ..........
Idem gledati Bambija drugi dio,sam se vi smijte al Bambi je zakon pozdrav.

Votka

Kada si usao sa njom
onako lep i doteran
pomislih Boze da je moj
makar na samo jedan dan

A ona ko da vidi to
uz tebe sva se privila
ma nije mala naivna
zna ona sta je dobila
a ti od meda sladji si
dok gledas me preko nje

Hajde otprati je kuci
brzo, proci ce nam noc
pogled tvoj ce me dotuci
zovem votku upomoc

Hajde vodi je da spava
slazi da si umoran
pa joj bar do jutra
budi neveran

Svud je po meni pogled tvoj
i sve je jasno kao dan
do kraja noci bices moj
sutra za nju si slobodan

05.06.2006. u 18:18 • 0 Reci mi njeznoSacuvaj ovo na papiru#

nedjelja, 04.06.2006.

Da vinci code

Zapanjen sam knjigom i fil nije los zbilja nesto novo.Fora je sto je to sve moduce dl je istina ili nije mozda je.Vjernici su je popljuvali al mozda i ima nesto o tome posto me zanimaju takave znanstvene pricice posjetilo me na jednu Danikenovu teoriju koja je isto fanscinantna.Mozda netko od vas nazna ko je Daniken on je istazivac koji pobija najpoznatije teorije i otkriva njihove sakrivene tajne npr kao ova.
Sveti stroj
Svima je poznata prica o izabranom narodu koji je cetrdeset godina lutao pustinjom dok nije konacno stigao do obecane zemlje.Tjekom dugod boravka u pustinji zbile su se dvije stvari koje su oduvjek intrigirale.
Prva je kada Mojsije pozvan na brdo Sinaj i tamo dobio upute za izradu kovcega zavjeta.U drugoj knjizi Mojsijevoj poglavlje 25.stih 40.Gospodin vodi Izraelce cak nareduje kako mora pripaziti da sve uradi kako treba prema modelu koji ce mu biti pokazan.Sto je u tom cudno?Vjernik sam za mene nema nikakve sumnje da Bog a ti me i stvaranje postoje.No zbog cega Bog treba nositi sa sobom model nekakve skrinje i zasto Mojsije biva tako ostro upozoren da se prilikom izrade naprave strogo pridrzava svih naputaka?Sto je to zapravo bilo taj kovceg zavjeta????U teoloskoj literaturi o tome mozemo procitati najrazlicitije stavove.Najpoznatiji je motiv skrinje od drveta akacije koja je izvana i iznutra presvucena zlatom.I sto bi ta skrinja sadrzavala???I o tome se teoloti spore.Jednom je to spremnik za sveti kamen potom je to pokretno Bozije prestolje,skrinja u kojoj su prenoseni uredaji sto ih se nije smjelo dirati ili kako je to proslog stoljeca jedan teolog smatrao prazna posuda jer je u njoj prebivao Bog.Sigurno je samo to sa su skrinju smjeli odrzavati i prevoziti samo skolovani svecenici.A iz biblije kao i iz etiopske Kraljevske knjige jasno je da je Kovceg zavjeta bio opasan buduci da je uzorkovao nekoliko nesreca sa smrtniom ishodom.Svaki put bi svecenici kada bi se odabrani narod zaustavio skrinju nosili u svoj sator.
Sve je to zbunjujuce u nase doba filmski redatelj Stiven Spielberg snimio je oslican film o kovcegu zavjeta :Otimaci izgubljenog kovcega.
Neobicno je da se kovceg zavjeta u knjizi Zohar uvjek dovodi u vezi s jednim bicem koje se naziva prastarac.Taj prastarac navodno je imao dvije glave ,a sokovi su iz jedne glave tekli u drugu.Gornja manja glava sadrzavala je mozak i nitko ga nikada nije otvorio.Iz donje glave nasuprot tome izrastale i ponovo urastale cjevi.
Konacno taj prastarac imao trbuh u kojem je svijetlila jaka svjetlost.Od tamo su cjevi vodile do spolnih zljezda i na kraju cak i do penisa.
Britanskim istrazivacima vrlo brzo postalo jasno da je takav opis ni u kom slucaju nemoze odgovarati nikakvom starom covjeku.Ovdje je na nerazumljiv nacin dan opis nekakvog stroja.Britanci su analizirali cjeli tekst recenicu po recenicu a rezultate stavljali na crtacku dasku.Konacni rezultat toga bio je nacrt naprave za reprodukciju algi neka vrsta stroja za manu.
Kako bi ta stvar trebala funkcionirati ??????
U unutrasnjosti naprave cirkulira kultura zelenih algi,na tu kulturu uperen je jak izvor svjetlosti.Iz sporednih spremnika dovode se ugljikohidrati masti i ostali sastojci.Cjela kultura cirkulira u sistemu cijevi koja omogucava izmjenu kisika i ugljicnog dioksida s atmosferom i ispusta suvisak topline.Na kraju se mulj izvlaci u drugu posudu i tako se obraduje da se skrob hidrolizom djelomicno pretvara u secer slada.Ovaj se pak peve i svemu tome daje okus medenih hostija.U drugoj knjizi mojsijevoj poglavlja 16 stih 31 zapisano je kako je mana bila bjela poput sjemena korijandora a okus joj je bio poput medenjaka.Tekuci proizvod uostalom kaplje u obje posude takozvana muda prastarca a istice se preko jedostavno slavine.
A otkud je dolazila energija za taj uredaj????
Uredaj ne kraju krajeva nije pripadao izraelcima oni su ga samo koristili prepostavlja se da je taj uredaj dolazi od neke izvanzemaljske inteligencije.Ona je opet poznavala nuklearne spremnike za mozda male plutoniske reaktore.
Nasa suvremena tehnologija koristi takve male spremnike primjerice u satelitima.U nasem slucaju morali bismo si predociti mini reaktor koji je davao svjetlost za osvjetljenje kulture algi i cjeli uredaj opskrbljivao energijom.
Prma bibliji mana je proizvodena svakodnevno a to znaci da je obrada algi obavljana u ciklusu 24 sata.poznate su neki tipovi algi koje se ako su izlozene povoljnom suncevom zracenju u 24 sata udvostrucuju.
Kome je moglo biti u interesu da jedan narod mozda je bolje reci izabarani narod vodi pustinjom i da ga tako prehranjuje takvim namirnicama?Cemu to??
Kakav je motiv bio u pitanju to se nezna.Samo na temelju biblije odnosno knjige Zohar moze se utvrditi da su se odredene stvari dogodile.No cini se da je taj narod kroz cetrdeset godina dakle jedna generacija provela u pustinji.Tek druga generacija nakon one koja je krenula iz egipta smjela uci u obecanu zemlju.Cak ni Mojsije njihov voda nije stigao u obacenau zemlju.
Ako se stroj za izradu mane nazovimo ga tako opskrbljivao energijom na atomski pogon onda je ta stvar bila opasna, a kod kovcega zavjeta znamo da je bio opasan po zivot.
Registrirani su smrtni slucajevi kamo je dakle stvar nestala??di su njezini ostaci dl postoje?
Za pretpostavku da postoje.Tu je zanimljived napomene iz srednjeg vjeka naime legenda o Porsifalu...
Kao jezgru sadrzi mit o svetom gralu, a taj gral je u nacelu opisan kao strij za izradu mane naime kao posuda koja daje.Ovo se moze pratiti etimoloski a i kroz napomene u razlicitim tekstovima.A postoji i povjesna nit pod nazivom cuvari grala a nazivamo ih templarima.Kod templara znamo da su putovali u palestinu kako bi nasli bas taj uredaj ili ti sveti gral.Navodno je sveti gral neko vrijeme bio pohranjen u francuskoj.A zasto se onda ne bi upitalo priora danasnjega templarskog reda di je ta stvar skrivena???
Templarski red razbije je vec tristo godina nakon posjeta svetoj zemlji.Svjetska vlast bila je zainteresirana za bogatstva reda.Kuriozitet je to da se u tadasnjoj optuzenici nalaze opisi nekog idola odnosno monstruma kojeg su redovnici templarskog reda stovali.Zanimljivo je da su opisi tog idola istovetni opisima stroja za izradu mane sto ih nalazimo u knigi Zohar.
Templari su se zaputili u izrael i pronasli su barem djelove tog strojamorali su dakle poznavati slicne tekstove mozda cek i iste.Pitanje je gdje je taj stroj danas?????
No postoje stvari koje ukazuju na neka mjesta gdje su ga templari mogli sakriti,primjerice dvorac Gisors polozen izmedu pariza i obale ili suma Orjent nedaleko od grada Trojesa izmedu rijeke Seine i Aube.
Glupo pitanje al zasto niko tam taj predmet i ne potrazi????
No postoji jedna neobicna prica vezana za dvorac Gisors.Pocetkom sesdesetih godina francuska vojska blokirala je siro podrucje oko dvoraca nakon sto je desetljece prije toga prethodni nazornik tvrdio kako u podzemlju postoji velika matalna skrinja.Nakon toga vojska zatvorila to podruvje pocela su arheoloska iskopavanja zatvorena za javnost.Trajala je dobrih godinu i pol dana!!!Danas su dvorac i okolni teren ponovno pristupacni no nitko nezna sto su arheolozi pod vojnom zastitom zapravo trezili a vjerovatno i nasli.Isto nema nikakvog odgovora na to zbog cega je taj cjeli cirkus s vojskom izveden.
To je zaista zanimljivo.No postoji jos jedno mjesto di se mozda kriju ostaci svetog grala ili stroja za izradu mane.Postoji jedno rafinirano sloniste u Oak Islandu otoku ispred Kanadske obale gdje se vec nekih dva i pol stoljeca pokusava otkriti hipotetsko blag zakopano navodno duboko u podzemlju.Poznato je da blago postoji ali nitko nemoze do njega?
Tako je postoji jedno vrlo komplicirano skroviste tunel s raznim sporednim odvojnicima no da danas jos nitko nije uspio tamo uci.
Kako to?
Jer razlicitih sporednih tunela unutra neprestano prodire morska voda.Svaka busotina vrlo se brzo zapuni morskom vodom.
Ono sto se ne shvaca je sljedece templari su djelovali u Francuskoj .Zasto bi se djelovi naprave za izradu mane trebali nalaziti na nekom otoku pred Kanadskom obalom?
Prije svega postoji teza da su templari prije Kolumba preplovili atlantik.U evropi su bili progonjeni pa su svim sredstvima pokusali svog idola spasiti od svjetskih progonitelja.Za to postoje neke indicije u literaturi,a za Oak Island opetznamo da tamo nije sakriveno obicno piratsko blago.Blago zakopano na tom podrucju je radiaktivno.Bas kao i stroj za manu.
Iz tunela na Oak Islandu na povrsinu su izvuceni razlicite organske supstance:iveri drveta,komadici koze,djelovi pergamenata.Datirani su upotrebom C-14 metodom.Pritom su rezultati bili proturjecni.Naime pokazalo se kako su neki komadi iz vremena prije Krista,neki iz srednjeg vjeka a neki su sto je neobicno datirani s godinom 3000 poslje krista sto je prakticki nemoguce.A usprkos tome sulude datacije ostaju.Sto najime znaci da je C-14 metoda morala biti krivotvorena a to se jedino moze prouzrociti radiaktivni izvori zracenja.Ako ste mislili da je to mozda od Uurana varate se jer na Oak Islandu nema radiaktivnih substanci i sto nam onda jedino preostaje??????
Umjetni radiaktivni izvor kao sto su ostaci nekok mini reaktora!Iz toga proizlazi mogucnost da su se templati dali u bjeg preko oceana i da su sa sobom ponjeli barem djelove stroja za manu.Buduci da se nisu zurili i da ih nitko nije promatrao na Oak Islandu su sagradili rafinirano skroviste.Tamo su zakopali svoje blago .U cjeloj toj prici jasno zapravo samo to da je nekada postojao uredaj za izradu mane.Spisi templarskog reda su unisteni pa danas stojimo pred indicijama i pokusavamo se pribliziti pojedinim djelovima tog objekta.
A kako je kovceg zavjeta povezan s tim uredajem za izradu mane????
On je davao energiju.Cesto je kovceg zavjeta iskrio i u starim je tekstovima zabiljezeno vise smrtnih slucejeva povezanih s njim.
Time smo stiglki do tehnologije koja se nimalo ne uklapa u sliku svijeta nasih predaka.Je li podrijeklo te tehnologije izvanzemaljsko??? sudeci po predajema da
Zacudujuce je samo to da se u starim spisima pojavljuju takvi opisi s tolikim pojedinostima.Imamo li razumjevanja za to ako su ti tekstovi do sada interpretirani s psiholoskog ili religioznog stajalista.
NO vrijeme ne stoji .Potreban je novi pogle svjez vjetar koji ce podici veo starih prorocanstva.
Ko ima razumjevanja svatit ce ovo samo kao nagadanja sto se mozda desilo ili to su pitanja za koji nikada necemo dobiti odgovor ali je nasa ljudka mana da uvjek se zapitkujemo.
Toliko od mene za danas.

04.06.2006. u 15:14 • 2 Reci mi njeznoSacuvaj ovo na papiru#

Napokon jutro

Nemres vjerovati da sam ja budan u ovo doba dana.Jucerasnji dan bio je previse naporan.Ma frendovom burazu sam bio na firmi sam dok mu je bio buraz u crkvi mi smo bili u svojoj kapelici.Posto je bilo jutro ja narucio kavu a ono meni dosao bambus pa jedan pa drugi i tako redom.Sve dok me nije to streslo posto nisam bio dugo u takvom elementu nije mi bilo sve jedno,a jos su me zamolili posto sam ja jedini bio sa auto da odem po odojka to me je i spasilo inace bi bio totalka.Vjerovali ili ne bilo je ludo najbolju foru je frend napravio i to zeknuo harmonikasa.e to vam moram ispricati.evo bilo je ovako.Dosao je frend koji radi u bircu tj u kapelici u kojoj smo bili i kad je harmonika pocela da svira izvadio novcanicu od 100 kn i stavio harmonikasu.Al uleti drugi frend zgrabi novcanicu i kaze da nebude takav da ce harmonikasa nauciti na oblizeke i da nece vise htjeti svirati.A sad najzanimljiviji dio.Podrapa novcanicu od sto kuna pola zatakne na harmoniku i kaze evo ti pedeset za ovu pjesmu a drugih pedeset ces dobiti kasnije.Da sete sam vidjeli oci harmonikasa da riknes od smjeha.A sta ces kad smo djeca hihihi...
Dobro necu vise o tome ma najbolje je bilo u tom da sam ja u subotu navecer kada se ide van zacorio u 20.00 ni ja sam nemogu vjerovati al tako je.Toliko od mene pa se citamo idem popiti kaficu posto sam si je sad skuhao e da i starce sam probudil s kafom hi hi hi nekak su me cudno gledali al nema veze.
Do citanja bay bay uf nos me svrbi bit cu ljut.....

JUTRO

Zad i svila, ljubav mila
ziva mi je rana
koncem bola po mom srcu
veze svakog dana

Spavas li, da li si
tuzan ko ja
dok more sad je
tvoja obala, ko ja

Trazim te, budim te
ruke ti hladne
tu sama zivim
bez nade

Spavas li, da li si
tuzan ko ja
dok more sad je
tvoja obala

Hej, suzice, brojanice
more ti je postelja
prosao si sve stanice
samo meni vise doci neces

Ja jos umirem
Bogu dusu ne zalim
oduvek, volim te, zauvek

Da ti bar jednom kazem
sta mi je nedelja
kad me jutro bez
tebe doceka

Hej, suzice, brojanice
more ti je postelja
prosao si sve stanice
samo ja

Bogu dusu ne zalim
bole nedra ko jedra
da zivot me napusti

04.06.2006. u 07:26 • 0 Reci mi njeznoSacuvaj ovo na papiru#

petak, 02.06.2006.

Carevo novo ruho

Kao sto rekoh da osam okrenuo novu stranu u mome zivotu promjenio sam i izgled bloga!Nemojte me pitati kako ni sam neznam malo sam svrljao i naposljetku i uspio.malo me mozda i kicmica boli al voltareni rade svoj posao tak da mogu i sjediti.Vani je tako bljak pa ono neznam sta da radim.Mozda ce me pjenusava kupka malo opustiti i trebalabi nakon tako napornog tjedna.Al nema veze sakupit cu malo snage da izadem van bar se nadam jer ako zaspim nemem pojma ko ce me probuditi.Toliko od mene za danas pa ako me citate uzivajte......
Eh da poceo sam citati De vincijev kod posto sam film pogledao nadam se da je knjiga bolja bokic....

IMA NESTO KAD ME NECES

Ima nesto u tom sto me neces
ostavljas mi vremena za druge
gledam kako veselo se kreces
kao leptir oko moje tuge

Ima nesto u tom sto me neces
nesto cemu sama ne znas ime
ima nesto u tom sto me neces
a sve znaci ne zaboravi me

Ima nesto u tom sto me neces
od te lazi nacisto umrecu
ima nesto u tom sto me neces
i u tome sto ja tebe necu



02.06.2006. u 19:59 • 1 Reci mi njeznoSacuvaj ovo na papiru#

četvrtak, 01.06.2006.

EVO MENE OPET

netnam sta da vam kazem kao prvo proslo je dosta vremena kad nisam bio tu tako da imam puno toga da nadoknadim.Kao prvo necemo vise o proslosti tako da nemojte me pitati o tome jer proslos je proslost.Okrenuo se novi list u mom zivotu sta da vam kazem.Evo toliko od mene za prvi put pa se citamo !!!

MILO ZA DRAGO

Nije me vetar doneo
pred tvoje stope da mi se svetis
kada me do kosti zavolis
pa ne umes da cuvas i stedis

Sve se promeni
i dok se okrenes ja nisam tu
mrzeces i sebe i mene
sto smo potrosili naviku

Milo za drago, sve ti zivot vrati
prolaze ljudi ali stoje sati
kad te ostavim, ljubav nema nista s tim
ali nije da te vise ne volim, ljubavi

Nije me vetar doneo
pred tvoje stope da mi se svetis
kada me u dusu pogodis
a ne umes srce da lecis

Sve se promeni
i dok se okrenes ja nisam tu
mrzeces i sebe i mene
sto smo potrosili naviku


01.06.2006. u 02:49 • 1 Reci mi njeznoSacuvaj ovo na papiru#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>



< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

uzivanje

Prevari me

Ostace trag posle nas i nase ljubavi
mozda ce neko pricati
da smo se voleli
al' jedno znam nismo uspeli

Jednom sam srecu imao
nisam je cuvao
i sve za tren je postalo ogromna uvala
i sada znam bez tebe propadam

Kako cu bez tebe sutra
kad mi lose krene
kako da drustvu kazem
odlazis od mene
kad znam da sam pogresio
i srusio sve do pepela

Prevari me, samo me ne ostavljaj
prevari me, samo ne reci da je kraj
prevari me, samo da bude kao pre
ne daj da bez tebe sam ostanem

Za druge bili smo mi
srecni u ljubavi
mozda ce nekada da se ponovi
al' jedno znam bez tebe propadam

Ko kaznu cekam svaki dan
hocu da poludim
ako je ovo san neka se probudim
i docekam da te ugledam

Kako cu bez tebe sutra
kad mi lose krene
kako da drustvu kazem
odlazis od mene
kad znam da sam pogresio
i srusio sve do pepela

Free Web Counter
Free Hit Counter Divine Music

The WeatherPixie


online
Online Dating